Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 76. SUPERKOULE

27. 11. 2013
1
20
901

 

s omluvou za zpoždění kvůli technickému zádrhelu vyvěšuju další z vašich oblíbených tabulek

ze které zjistíte skoro úplně všechno co vás může zajímat kolem 76. kolaKOULE  

gratulace vítězce  a dík všem zúčastněným autorům i čtenářům Polibek

 

 

dílo autor počet tipů umístění  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 1 Muamarek 2 5. - 6.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 2 Whitesnake 1 7.   
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 3 Hanussen 0 8. - 13.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 4 Oldjerry 4 2. - 4.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 5 Janina6 4 2. - 4.    
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 6 Makoves 0 8. - 13.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 7 Stárnoucí vlk 0 8. - 13.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 8 Antonín8 0 8. - 13.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 9 Jarmila_Maršálová 6 1.    
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 10 Jarmila_Maršálová 0 8. - 13.    
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 11 jenny404 0 8. - 13.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 12 Ferry 4 2. - 4.  
76. SUPERKOULE - barvy - dílo č. 13 Kočkodan 2 5. - 6.  

 

 

 


20 názorů

koulička se tu pýří    a děkuje  :o)


Ferry
30. 11. 2013
Dát tip

S křížkem po funuse zdravím všechny zúčastněné i obecenstvo s díky za přízeň a blahopřeji nám všem ke Kouličce, jež nám umožňuje užívat si zde vzájemnosti !!!  :)


jó takhle... tak u 10. mě to překvapilo; nejsem soutěživý typ, ale delší dobu mě to začíná bavit, většinou tam dám něco, co bych "normálně" ani na svou stránku nepoužila, protože je to v utajení. Že se to pak provalí, už mě nezajímá))) dík za témata, J


hvězdičky značí spokojenost KOULE s dílkem - někdy je to nadšení, jindy pochvala za splnění zadání podle pokynů - prostě hvězdička jako ve škole  :o)


koníku, ještě pořád nevím, co znamenají v pravém sloupečku pod koulí ty usměvavé hvězdičky, 4. jsou bramborové medaile, toto vypadá na kukuřičné placky, hm??


a-n: posledních je nás víc, umím prohrávat) Kočko, i prarodička, ale to nebude tím, ty slaďáky si můžeš vymyslet, na to se chytí kdekdo)) díky všem


gratulace vítězůma dík za čest :-))


Whitesnake
27. 11. 2013
Dát tip

Muamarku :-) no jo, koníček nemořský nepozemský sedmičkou mou hodil v dál ?! :-)


Kočkodan
27. 11. 2013
Dát tip
Blahopreji absolutní vítezce i trojlístku "medajlových bramboráru". Jarmilo, to se ti to ale vyhrává, kdyz jsi rodic, dokonce i rodicka! Já jako bezdetný se muzu treba strhat... :-(

aha...máš recht,já koukal jen na sloupeček s pořadím.

Muamarek
27. 11. 2013
Dát tip

Dobrou robotu, koníku :-))


Muamarek
27. 11. 2013
Dát tip

Kdo že tedy sedmý je?Whitesnake, jestli dobře vidím.V nulách on se neskryje,jedničkou je,nezávidí


si to tu hezky přepočítejte, já včil musím do práce - opravím to večer  :o)


a kdo je teda sedmý? mě se číslování líbí...

Janina6
27. 11. 2013
Dát tip

Muamarek: dík :-)


Muamarek
27. 11. 2013
Dát tip

Gratuluji Jarmile a všem, kdo se zapojili a děkuji koníkovi, že se můžeme takto vyřádit :-))

 

 Jano, ani netušíš, s jakou chutí jsem si to cupoval... :-)))

 

A gratulec, pěkné dílko...


Muamarek
27. 11. 2013
Dát tip

A koníku, budu hnidopichem dříve, než mě někdo předejde: Po 7. místě následují 8.-13.

 

 Ale to je detail - bylo to krásné - a zdaleka toho nebylo dost :-))


Muamarek
27. 11. 2013
Dát tip

Gratuluji Jarmile a všem, kdo se zapojili a děkuji koníkovi, že se můžeme takto vyřádit :-))

 

 Jano, ani netušíš, s jakou chutí jsem si to cupoval... :-)))

 

A gratulec, pěkné dílko...


Janina6
27. 11. 2013
Dát tip

Gratuluju Jarmile, a taky smekám před Muamarkem, jak si to dílo sám sobě pěkně zkritizoval :-)


vítězka je zároveň na prvním i posledním místě...to jsou paradoxy :o) gratulace :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru