Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska ukrytá

02. 02. 2014
1
6
432
Autor
Jesena35

….ve svitu měsíce, i slunci, když po obloze pluje,

láska ukrytá

….ve vánku,co chladí, vichru, co krajinou si duje.

 

Láska ukrytá

….v růži, co z poupěte se rodí,

láska ukrytá

…. v milencích, co za ruce se vodí.

 

Láska ukrytá

…. v polibcích, co zdají se být letmé,

láska ukrytá

…. v holubici sivé, co z teplých dlaní vzlétne.

 

Láska ukrytá

…. v louce rozkvetlé, v tónech zpívající říčky,

láska ukrytá

….v doteku, v plamínku vonné svíčky.

 

Láska ukrytá

…. pod víčky a v nekonečném snění,

láska odkrytá

…. naplní a černou v bílou změní. 


6 názorů

Jesena35
06. 02. 2014
Dát tip

Děkuji...


Musím se přiklonit ke kritice a2. Podle mého by tomuto dílku vůbec neškodilo trošku zcivilnění. :-) Ale jinak to na mne působilo vcelku fajn.


Jesena35
04. 02. 2014
Dát tip

Jj, vůně sena....


Kočkodan
03. 02. 2014
Dát tip
V objetí dvou tel na sene, Láska ukrytá V komentu autorce Jesene. Láska ukrytá :-)

Jesena35
02. 02. 2014
Dát tip

a2a2a díky za názor.


a2a2a
02. 02. 2014
Dát tip

tudy cesta nevede, tvůj text je ukázkou spíše rýmování, je v podstatě takový krasopopisný, máš tam příliš obrazů, které jsou hodně vzletné, jiný by řekl ...kýčovité..., slunce, měsíc, plamínek, růže, poupě, atd. S těmito slovy je třeba šetřit a použít je tehdy, když jiné nelze najít, spíše se vyjadřovat co nejvšedněji a spoléhat na to, že si čtenář mezi řádky sám načte to, co mu chceš sdělit. Ale nic si z toho nedělej, určitě je z básničky cítit sitlivou dušičku a pokud víeméně začínáš, pak je to jen přirozená daň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru