Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Idyla

10. 03. 2014
5
6
532
Autor
Buklopos
Čerstvá padesátnice Karolína si obula bačkůrky. "Uuumm, ty jsou ale měkoučký," zálibně si pomlaskla opírajíc se do lenošky. Pak ji ale napadlo, že zapomněla otrhat angrešt dole v sadu, kde už ale v tuhle hodinu nepříjemně pražilo slunce. "Nu což, ať to všechno klidně shnije, já se z toho neposeru!" Zařvala rozzlobeně do prázdného pokoje tak hlasitě, že vyplašeným tichem prorazila zeď k sousedům. "Co čumíš, ty vole?!" Pronesla se samozřejmostí zapšklé báby, když po chvíli škvírou ve zdi zahlédla zvídavý pohled souseda. "Pardon, jemnostpani," utrousil servilně soused. "Já si jen lámu hlavu, jestli tu ta díra byla vždycky, nebo jestli jsem dřív koukal místo staré pizdy na repliku Tahiťanek od Gaugina..." Nakvašená Karolína se s grácií tučného červa sesunula z lenošky směrem ke kuchyni. "Hmm, nedávaj teďka Dallas?!" zamumlala si pod knírkem umaštěným zbytky od snídaně. Byl to jeden z těch krásně líných letních dní, které si Karolína tak ráda užívala mezi středeční ondulací a svátkem Nanebevzetí Panny Marie.

6 názorů

smyčka
25. 09. 2014
Dát tip

*


souhlas s verulindou :-)))....ale i Proseckým....T***


Buklopos
10. 03. 2014
Dát tip
Velmi děkuji za milé kritiky :) Já i Karolína si toho vážíme.

Prosecký
10. 03. 2014
Dát tip

Až na to, že padesátnice mají ještě většinou zapálený lejtka ...


verulinda
10. 03. 2014
Dát tip

to jsem se pobavila  , dobrý


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru