Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Takové malé cosi

24. 01. 2000
6
0
1963
Autor
Marigold

...ehm...

Konsensus Řekl jsem, že není šedivá. Oponent se na mne podívá řka: Dobrá. Něco je černé něco je bílé a něco je zebra. ... Životní filozofie Jsem pořád v těžký pohodě a žije se mi blaze. Proč ? Mám stále hlavu v oblacích a mozek na obězné dráze ! ... Kritiky anebo Krytyky ? Nejste-li si jisti v přiměřené míře, pusťte íčka z hlavy a je z toho zvíře. Předem děkuji za vaše krtky.
cup_of_tea
04. 05. 2002
Dát tip
To je skvely!!! ***

zolli
20. 02. 2001
Dát tip
filozoofile :o)

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
Konsenzus je perfektózní (PIT opačně)

Bibša
22. 03. 2000
Dát tip
... hlavu v oblacích a mozek na oběžné dráze ... jsi klasik, víš to?

Raddie
28. 01. 2000
Dát tip
Protě Dobré!:o)

Rivka
26. 01. 2000
Dát tip
Rivka: (smích) Dost dobré! Od krtka máš tipa:-)))
(opona)

Merle
25. 01. 2000
Dát tip
No, můj krtek si málem ucvrknul do svých kalhot s kapsami :-)))))))
Zebra je nelepší!!
Tip

sidi
25. 01. 2000
Dát tip
Iááá připijuji, fakt dobrý. Tu zebru ti sprostě ukradnu a budu nosit v kapse. Tam co mám duhovou kuličku a fotku nahý ženský.

Prokletí
25. 01. 2000
Dát tip
krtek
utek
8c(
m.

Sarken
25. 01. 2000
Dát tip
když už všichni o krtcích, tak na toho svého prozradím, že se ještě řehtá a naprosto ignoruje mé snahy ho trochu zklidnit.
Asi je na světě nová nemoc : šílených krtků

Yorick
24. 01. 2000
Dát tip
Potěšující! Vřelé! Lehké! Jen "životní filozofie" zdá se mi poněkud neoriginální. Ale -MÁ TO NÁPAD. Dávám takové malé cosi.

Bibša
24. 01. 2000
Dát tip
Můj krtek je potěšen, ta první absolutně nemá chybu!!!! Píšeš málo, ale vždycky to stojí za přečetení.

Marigold
24. 01. 2000
Dát tip
ehm..červenám se, ta prostřední byla do počtu...

Šílená
24. 01. 2000
Dát tip
muj krtek umrel na zachvat smichu :o(. Chudak... drive nez zavrel sve seromilne oci nechal ti svuj TIP.
Je za tu zebru... musela jsem se sem dvakrat vratit a potreti jsem si tu rikanku opsala abych nemusela utracet za internet. doufam ze mi tu troufalost promines....

Lyryk
24. 01. 2000
Dát tip
Very good :-)))

Bříza
24. 01. 2000
Dát tip
Sakryš - nehte toho děvenky s těma Vašima krtkama - nebo dneska neusnu ....
Marigolde - dobrá kvalita !

ALOHA
24. 01. 2000
Dát tip
Tá tvoja životná filozofia sa mi hodí do počtu ku všetkým mojim životným filozofiám :-)
Krtka ti obratom pošlem, len mi najprv dokáž, že vieš ako som to myslela.. :-)
+ ALOHA +

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru