Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 80. SUPERKOULE - konečný počet děl v soutěži: 8

01. 04. 2014
0
12
963

 

Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. 

 

<< soutěžní díla >>

 

 

pořád jsem na to  kulaté 80. kolo nemohla vymyslet nic důstojného - naštěstí mě zachránil apríl" a můžu vyhlásit i něco ne tak důstojného -  smiley

 

 
Forma:    forma je libovolná, omezen je jen počet - jedno soutěžní dílo na koulaře - tak si dejte záležet a pilujte až k dokonalosti  smiley
 
Téma:     moudrost bláznůbláznění moudrých

                   

Čas:           Příspěvky zasílejte do neděle  6. 4. do 21:00 

                   hlasovat bude možno do úterý  8.4. do 21:00 

 

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimnu došlé zprávy, takže ve 2:00 málokdy).

Soutěžní díla musí být napsaná PO vyhlášení zadání každého soutěžního kola, dříve publikovaná díla nebo "šuplíkovky" - pokud budou zjištěny v průběhu soutěžního kola nebo po něm - budou hodnocena jen mimo soutěž. 

Také prosím zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!

 


12 názorů

omlouvám se těm, kdo čekají na moji skvělou tabulku, ale mám nějaké technické trablíky - Písmák se mi dost seká a to mě vzteká - tak slibuju, že zítra ráno to napravím  :o)


přijímání děl je ukončeno, tak hezky čtěte,  komentujte a tipujte  :o)


 a koukám, tys konečně dostudoval.. gratuluju k získání titulu  :o)


aha - mělo tam být: díky za upozornění na nepochopení mého uměleckého záměru.. ale záměrně jsem to nedopsala


dík za upozornění


Muamarek
03. 04. 2014
Dát tip

Pak to chce bratrskou pomoc :-)))


no jo, nenapsaly ani dvě sestry..  :o)


Muamarek
03. 04. 2014
Dát tip

Není tam těch děl zatím nějak málo, Antone Pavloviči?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru