Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

všednodenní uvědomění

09. 05. 2014
1
24
1325
Autor
claymen

Teď tady jedu v tramvaji a čtu respekt

A přečetl sem si recenzi na nějakou knížku.

Tak jsem nevystoupil a jedu do palladia si ju koupit.

A zvedl sem teď pohled a jeli sme po nábřeží.

A jezdily tam auta a bylo uplně letní světlo.

A cítil sem se uplně zvláštně.

Že to je jako moje město,

že su jako dospělý.

Nevím, divné.


24 názorů

pété
26. 01. 2015
Dát tip

nahodou je to super ! to "su" miluju :D 


claymen
21. 05. 2014
Dát tip

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2382759 tady přesně se mluví o tom, jestli je vhodné žít tak, aby bylo o čem psát..


claymen
14. 05. 2014
Dát tip

Já se spíš snažím, abych měl pocit toho žití z těch pěkných věcí :D, ono k těm divočinám nikdy není daleko..


Sambuca
14. 05. 2014
Dát tip

Však jsme mladý, třeba to ještě přijde ;) 


claymen
14. 05. 2014
Dát tip

Je to takové zajímavější, teď se dějou pěkné věci, ale beru to tak nějak samozřejmě, jakože to je normální, co se dělo před půl rokem byla větší divočina..


Sambuca
13. 05. 2014
Dát tip

Jo, přesně! Když člověk není v hajzlu a rozervanej, najednou to psaní nějak nejde... Mám to tak taky a občas na ty rozervaný časy docela rád nostalgicky vzpomínám :D


claymen
13. 05. 2014
Dát tip

Ach Sambuco, čekal jsem, že mě aspoň ty zachráníš, no nic :D. Žiju právě hezky, tak není moc o čem psat a když jo, tak je to takováto pičovina..


Sambuca
13. 05. 2014
Dát tip

Sem si říkal, jestli ještě žiješ, claymane :D

Mám rád jednoduchost, ale tohle už není ani jednoduchý, spíš, jak tady někdo napsal - retardovaný. 

Ale jestli tě to uklidní, podobnejch retardovaností mám taky kupu :D

 


claymen
12. 05. 2014
Dát tip

dik, banální to každopádně je :D


e.eucrow
11. 05. 2014
Dát tip

mna to svojou banalitou vlastne az zaujalo :) ale inak suhlas s komentami predo mnou. trochu originality, alebo atmosfery alebo niecoho co by to trochu posunulo mi tam predsa len chyby :)


claymen
11. 05. 2014
Dát tip

Dobrá, uznávám, že máte pravdu a jak řekla moje kamarádka, je to pičovinka do deníčku


Martas1985
11. 05. 2014
Dát tip
je to text o nicem,zkus cist vic ostatni

StvN
11. 05. 2014
Dát tip

A to je mylný předpoklad. Právě, že si jich všímá úplně každý, akorát o tom nemluví.


claymen
11. 05. 2014
Dát tip

Já vím, že to není velké umění, nebo světový objev, taky se to jmenuje všednodenní uvědomění.. V poslední době mě napadají podobné věci, které jsou naprosto zřejmé, jenom mám pocit, že si jich nikdo nevšímá, možná to je škoda..


StvN
11. 05. 2014
Dát tip

Ten porcelán nebo Mňágy například hudba a zpěv, to je to, co říká Janina, že je "něco malýho navíc". Na druhou stranu nikdo neříká, že by texty Mňágy obstály samy o sobě. 


claymen
10. 05. 2014
Dát tip

Jo, to neříkám, že ne. Na druhou stranu, není hodně psaní jenom o popsání toho, co se děje normálně? Třeba celá mňága a žďorp. Nebo když Velčovský udělal plastový kelímek z porcelánu, taky taková věc, u které si člověk řekne, to by mě napadlo taky.. Nehodlám to nějak vehementně obhajovat, je to jenom výsek z debaty a bylo to takové shrnutí aktuálního pocitu a co jiného je nějaká 'poesie'?


Janina6
10. 05. 2014
Dát tip

Nojo, tramvají jezdíme celkem běžně, a něco čteme a slunce svítí a auta jedou po nábřeží a tak, ale na to, aby to člověk vyhlašoval do světa, by to asi chtělo něco malýho navíc. Něco, co nenapadne úplně každýho.


claymen
10. 05. 2014
Dát tip

Čím dál lepší :D


StvN
10. 05. 2014
Dát tip

Zni to trochu jako by to psal retard. Nic ve zlem, ale zni to tak proste:)


claymen
10. 05. 2014
Dát tip

Tak teď musím říct, že jste mě odhalila :D. Ne dělám si srandu, je to prostě takový malý zápisek na kraj papíru, ale docela se mně líbilo jak to zní, protože takové věci teď řeším, tak jsem chtěl vědět, jestli to nemá někdo podobně


Janina6
10. 05. 2014
Dát tip

Hmmm, mně to, abych pravdu řekla, nepřipadá ani jako próza, ani jako poezie. Chci říct, že mi to vůbec nepřipadá jako literatura.


claymen
10. 05. 2014
Dát tip

ok, chápu, nějak nikdy nevím, co vybrat..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru