Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vylepšené pohádky- Červená karkulka

18. 05. 2014
0
2
422
Autor
katybuby

Byla jednou jedna holka, jmenovala se Mařenka. Chodila celá v černém, piercingy všude možně a kde neměla piercing, měla tetování

Tato dívka ráda pomáhala lidem, věřila v Boha a každou neděli chodila do kostela.

Když jí maminka jednoho dne řekla, ať jde k babičce s maratonským batůžkem, protože má narozeniny, Mařenka ochotně šla.

Babička bydlela na druhé straně města. Protože Mařenka neměla šalinkartu a na jízdenky neměli peníze, musela jít novodobá Karkulka pěšky.

Vyrazila hned po obědě. K babičce to bylo přes město 16 kilometrů. Mařenka byla chytrá a tak si spočítala, že když vyrazí v 13:00 a půjde rychlostí 4 km/h, dorazí k babičce v 17:00.

V 15:30 ji zastavil nějaký úchyl a zeptal se jí, kam jde. Mařenka mu to urychleně vyklopila.

,,Ale Mařko, měla bys babičce ještě něco koupit.”

,,Nemám peníze.”

,,Tak jí aspoň natrhej kytku.”

Mařenka poslechla a šla na kruhový objezd natrhat kytku, nedbaje toho, že bude znečištěna emisemi kolem jezdících aut.

Mezitím už ten úchyl, který byl i zloděj, utíkal k babičce do bytu. Zazvonil a ohlásil se jako instalatér; babička ho samozřejmě pustila dovnitř.

Tam ji zlodějo-úchylák vzal palicí po hlavě, ukradl všechno, co mělo nějakou cenu a vzal roha.

Když Mařenka přišla do babiččina bytu, nechala jí tam maratonský batůžek a šla pryč.

Neměla v popisu práce křísit babičku nebo hlásit krádež policii.

Šla zpět přes město a domů dorazila ve 22:00. Maminka ji pochválila, že náklad dobře doručila.

 

2 názory

víte proč pustili rodiče Červenou Karkulku do lesa samotnou? Nebyli očkovaní...:o)

Kočkodan
18. 05. 2014
Dát tip
Mládez je nase budoucnost. Pokud se její velká cást podobá Cervené karkulce, mám o dalsí vývoj spolecnosti urcité obavy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru