Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záznam o oblíbenosti zvěře na dvoře

02. 06. 2014
18
18
834
Autor
Radka1284

Tohle jsem psala pro pobavení rodiny, může to pobavit i někoho dalšího?

BŘEZEN

Máme na zahradě kosy. Jsou všem lhostejní. Babička s dědou je někdy sledují, jak loví žížaly z trávníku.

 

DUBEN

Na dvorku se objevil brouk, který žere naše dřevěné sochy. Všichni se bojí brouka a vzývají kosa, ať více létá k nám a brouky sežere.

 

KVĚTEN

Brouk už se dále neukazuje. Všichni velebí kosa.

 

ČERVEN

Sousedi si pořídili kočku. První den se kocháme, jak je krásná. Druhý den vlezla k nám na dvorek a chtěla sežrat kosa. Uvědomujeme si silnou nenávist ke kočce. Kočka se stává psancem. Děda s taťkou ji chtějí zabít. Sousedské vztahy se začínají narušovat poté, co soused přistihne dědu s jeho kočkou v ruce.

 

SRPEN

Kočka k nám již nechodí. Všichni jsou spokojeni a pozorují kosy na dvorku.

 

ZÁŘÍ

Dozrálo víno. Skoro všechno sežrali kosi. Děda domlouvá zapůjčení kočky. Kosi opouští náš dvorek. Zbytek hroznů sežraly vosy.

 

ŘÍJEN

Z dřevěných soch vylézá nová dávka brouků, které starý brouk nakladl do dřeva v dubnu. Děda říká, že dvorek vybetonuje.


18 názorů

Připomíná mi to trochu zimu v Massachusetts, to mě taky bavilo. ;) Díky. ;) S.F.


Ellisee
10. 05. 2022
Dát tip

Paráda!


MonoGame°
28. 04. 2022
Dát tip

Správně - vybetonovat co se dá a pro sichr vybít vše živé v dosahu.

Tak to má být... human rules.


Kočkodan
14. 06. 2014
Dát tip
Vtipné dílko. A jsem také rád, ze v nem kosi nepadli na kámen. :-)

Alexka
11. 06. 2014
Dát tip

:-) Super!


oran
10. 06. 2014
Dát tip

:-D gut


Markel
05. 06. 2014
Dát tip

pobavilo, suché a zábavné *, tak to mám ráda :-))


smyčka
03. 06. 2014
Dát tip

Super


rybkaH
03. 06. 2014
Dát tip

připomnělo mi to " jak jsme se odstěhovali do Krkonoš" :))


Zordon
03. 06. 2014
Dát tip

To je dobré :) *


Zbora
03. 06. 2014
Dát tip

Syrově ze života :)


Tak to je konečně něco veselého. :-)))*


over
02. 06. 2014
Dát tip

:)


Janina6
02. 06. 2014
Dát tip Gora

Může! Mě to rozhodně pobavilo. A stejně si tiše sama pro sebe čekám, kdy přijdeš s pořádnou povídkou. Vsadím se, že bys ji uměla :-)


jo, pobavilo :o) prostě potravní řetězec, no :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru