Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vylepšené pohádky Sněhurka

26. 06. 2014
0
0
311
Autor
katybuby

Byla jednou jedna dívka, jmenovala se Aneta a měla ráda koně.

Jednoho dne přišla domů a oznámila své matce, že je už šest měsíců těhotná.

Ta ztropila scénu a vyhodila ji z domu; co by si o nich lidé pomysleli?

Aneta bloudila zoufalá městem, až narazila na squatt. Vlezla dovnitř. Bylo tam nějaké jídlo a sedm smradlavých matrací. Aneta se najedla a potom padla na nejbližší matraci, tak byla unavená.

,,Hej, kdo to je? Co tu dělá?”

Přišli squatteři. Bylo jich sedm. jejich křikem se Aneta probudila.

Řekla jim, co se jí stalo a oni souhlasili s tím, aby zůstala. Přitáhli jí odněkud další matraci a řekli jí, jak to u nich chodí- každou noc odchází krást jídlo a sprejovat, ve dne jsou ve squattu.

Aneta přikývla, že rozumí a omluvila se, že nebude chodit krást atd., protože v šestém měsíci těhotenství je to příliš nebezpečné. Pak šli spát.

Večer squatteři odešli a Aneta osaměla.

Toulala se po opuštěném domě, který byl opravdu rozlehlý. Po nějaké době se vrátila zase ke vstupním dveřím. Tam stála nějaká žena. Byla to její matka, ale to Aneta nepoznala, matka totiž prodělala rychlou plastickou operaci.

,,Dobrý den. Mám pro vás speciální nabídku. Zdarma dostanete krabičku cigaret. Měla byste zájem?”

,,No…” Aneta přemýšlela. Vždycky to chtěla zkusit, ale…

,,,Tak jo, moc děkuju.”

Žena odešla.

Aneta vytáhla cigaretu z krabičky a zapálila ji.

Potáhla. Potom se rozkašlala. Záchvat netrval dlouho, ale postačil k tomu, aby ji od kouření nadobro odradil.

Seděla a přemýšlela a té ženě až do příchodu squatterů. Ti se jí ptali, kde cigarety nabrala a když jim to řekla, přikázali, ať po jejich odchodu hlídkuje u vchodu, třeba se žena a vrátí a přinese další cigarety.

A tak další večer Aneta nebloumala po domě, ale poslušně seděla na schodech před vchodem. Po dvou hodinách čekání žena přišla a nabídla Anetě demižon slivky.

Aneta pamatovala na slova squatterů a ráda přijala. Žena potěšeně odešla.

Aneta nechala stát bednu u dveří a šla se najíst.

Když přišli squatteři, gratulovali Anetě a ihned se vrhli na slivovici.

Aneta šla spát. Když se večer probudila, kolem ní leželi squatteři, opilí do němoty.

Nebudila je. Najedla se a šla do veřejné umývárny kousek odtamtud.

Chvíli potom co se vrátila do squattu, přišla ta žena, její matka.

Tentokrát přitvrdila.

,,Podívej, tohle ti píchnu do ruky a budeš šťastná.”

Aneta, která se poslední dobou trápila hrůznými představami porodu, ráda přijala. Její vlastní matka jí do ruky píchla koňskou dávku heroinu- dost na to, aby potratila, ale ne tolik, aby ji to zabilo.Aneta chvíli po píchnutí upadla do bezvědomí.

Matka se usmála. Konečně se jí to povedlo! Píchla si taky dávku heroinu, ale v rozrušení přebrala a také omdlela. Leželo tam devět lidí. Takhle je taky našel policista, co šel kolem. Zavolal sanitku, Anetu a squattery zachránili, ale pro matku bylo pozdě.

O 3 měsíce později Aneta porodila kentaura. Byl u toho i otec dítěte- Anetin kůň.

Možná se divíte, jaktože Aneta nepotratila. Bylo to tím, že její matka prostě neuměla dávkovat, dala jí příliš málo.

Měsíc po porodu se Aneta a její kůň vzali. Pak se nastěhovali do squattu, opravili to tam a žili šťastně až do toho velkého požáru, co je všechny zabil.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru