Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Počujem korienky

26. 01. 2000
8
0
2611
Autor
ALOHA

Báseň som  zmazala a naraz sa do mňa vkradla ľútosť. Kvílila mi, že dačo krehké zle opatrujem. 

Všetko sa dá tak ľahko zmárniť..

Snažím sa kvietok rýchlo rozdýchať a zohriať.. Zase

Keď vnímam ticho, ktorým začínajú zvuky, vnímam lásku..

Počujem horúce chvenie, tanec bieleho sneženia

ako odrazy z  nekonečna zvukov tvojich perí..

Vábiš a dávaš mi túžbu, ktorá ťa splnomocní

 

Pošepky, kvietok

snažím sa vdýchnuť jar, ktorú ucítiš.. 

Horúcimi ušami počúvame sneženie

Sme spojení vzduchom ako vločky

 

ALOHA

 


Dabi
22. 04. 2002
Dát tip
Děkuji, že jsem si mohla přečíst :) Můj upřímný t*

island
02. 06. 2001
Dát tip
...smutno mi... ale hezky smutno... t.i.p.

Prokletí
20. 08. 2000
Dát tip
*Počujem: Predrahá má Aloha, nedá se nic dělat, tímto Těš jmenuji jednou z mých dvorních autorek (řekl princ-hodně zakletý)...(to zas byl vtip...) A vločky dopadem promění se v kapky koktejlu štěstí a beznaděje...víš, co mi připadá na Tvejch básních nejlepší? Asi to, že se dotejkaj skutečnýho života, není to nic vykonstruovanýho, naopak, nesmírně reálnej, žitej...sen m.

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Pomalu jako vločky klesáme k Zemi, chladný zimní vítr si s námi pohrává. Až měkce dosednem, možná se rozpustíme v malou kapičku sladké vody, ve které se zračí celý svět ...Vločky už nebudou, ale my přesto stále budem, budem žít, milovat a dýchat tento vlahý vzduch, naslouchat tichu slov vyslovených i slov, co jen v myšlenkách a přáních skryty zůstaly... Naslouchám a rozumím ... ach...

Sly
08. 04. 2000
Dát tip
fííííííííííííííí... jooooooooooooo)))))))))))))) co mi to jen připomíná, nevinnost, lehkost vodních strání, lesy a ticho v nás... je to opravdu krásné, jdu na znovu ...

Sly
08. 04. 2000
Dát tip
Keď vnímam ticho, ktorým začínajú zvuky, vnímam lásku.. ... jojo... TICHO ach... joooooooooooo)))))))))) TIP...

Sly
08. 04. 2000
Dát tip
Mně to nedááááááááááááááááá... Jsme spojééééééni, ach... Létáme jako sněhové vločky, počuvaš?

zámek
20. 03. 2000
Dát tip
... pohádka ... peříčko poletující vzduchem ... s dešťovou kapkou ve vlasech ... láska ... Děkuji ...

ALOHA
01. 02. 2000
Dát tip
Bříza, klopím zrak, za prvé lebo tie fotografie nepoznám, a tá báseň bola predtým skutočnejšia než obrázok(to bolo za siedme) :-) Asi som ju nemala retušovať.. Ambrosa, dobre si si všimol, roztopilo sa viacej slôh. Myrinda, dík.
ALOHA

zolli
01. 02. 2000
Dát tip
POHÁDKA
tak jsem se po přečtení té něhy se sněhy
dívala do svých popelek a říkala jsem si,
jestli se mi alespoň pomocí ořechů podaří
z nich někdy vykřesat takovouhle
SNĚHOVOU KRÁLOVNU
díky

myrinda
31. 01. 2000
Dát tip
Sme spojení
vzduchom ako vločky....moc libi
a vubec cely je to nadherny

Bříza
30. 01. 2000
Dát tip
Bože - Ty jsi krásná ...
Nemůžu za to - když to čtu, vidím před sebou fotografie Tarase Kuščynsého ....
Je to skutečně pocit vloček na rozpálené tváři ... sakra proč je tu tak málo Slováků !?
(Hmm - tak tomuhle říkám konstruktivní kritika ... :-)

Merle
28. 01. 2000
Dát tip
Ach ty ženský, nevědí co chtějí, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou ;-))))))
Jejda, já jsem na třetím místě... to se musí oslavit!!!

ALOHA
28. 01. 2000
Dát tip
Azi, ak si nedáš povedať,bude z toho začarovaný kruh:-)
Saša, ďakujem ti za tip, a tá bytosť milá, sa mi už trochu roztopila ;-)
sidi, za tie tvoje verše epického typu, by som ti hneď dala štípavého tipu, keby mi na tej Havaji nestúpli nároky ;-)Takže to si musím prečítať niečo iné z tvojej poličky tu na Písmakovi..
Merle, podľa tej tvojej znalosti žien je vidno, že si niekde aj na prvom mieste:-)))
ALOHA

AZALIN
27. 01. 2000
Dát tip
Ne ne ne, Aložinko, s dvojkou nesouhlasím, dvojka je sice možná pěkný číslo, ale NIC se nestane jenom dvakrát, vždycky dojde i na trojku, na tu magickou trojku, kterou se vše uzavírá... takže POTŘETÍ.. :-)

Saša
27. 01. 2000
Dát tip
Milá, milá ALOHA:
marně tu hledám ve svých kritikách
něco, z čeho mám teď strach
nemohu nalézt "milovanú bytosť,
byť byla by zmrzlá na kost,"
za kterou psala ji mi dík
Já za tvou báseň přidávám ti TIP
Možná jsi četla mezi řádky
(možná ne všechno je zas zpátky?)
možná že minulo mě něco spíše
možná že dnes jsem příliš málo tiše...
:c))

sidi
27. 01. 2000
Dát tip
Pořád přemyšluju proč je tak příjemné tě číst? Není to jménem?, tou Havají? A co bylo dřív, Ty nebo ALOHA? - Měj se tam pod palmami krásně, a posílej nám svoje básně. Prima!, ta poslední věta se mi povedla, že jo?

Lyryk
26. 01. 2000
Dát tip
+++++

xpired
26. 01. 2000
Dát tip
Půvabné IV, což tvrdím přesto, že veršům o lásce (alespoň jsem měl dojem, že jsou o lásce) spíše nerozumím než rozumím. Ale kritizujte někdo svého oblíbeného autora!

Saša
26. 01. 2000
Dát tip
Ať tato lekce je jak poučení
jak člověk lehko názor změní
jednou chceš psáti o něžnosti
pak na tom nezdá se ti dosti
honem před námi schováváš tu krásu krás
však díky za to žes ji poodkryla zas
Tvá něha spolu s přiznanou tvou bázní
tušit dává čím tvoje verše krásní ...
:c)))

Šílená
26. 01. 2000
Dát tip
asi se začnu učit slovensky. Basničky v tomto jazyce zní nádherně. Alebo že by to v pisateli?

Mam take rada tu pisen padajiciho snehu...

Daimon Terr
26. 01. 2000
Dát tip
Jsi báječná ...

T.I.P

AZALIN
26. 01. 2000
Dát tip
:-)))

Mamba
26. 01. 2000
Dát tip
Na té SLOVENŠTINĚ oprávdu něčo bude.

ALOHA
26. 01. 2000
Dát tip
Krytyk, Slavek, Merle, Lyryk, xpired, Saša, Šílená, Daimon Terr, Azi, Mamba, ste všetci kamoši, niektorí sa mi zjavujete až dvakrát ;-) a ja si na zjavenia odmalička potrpím, díky.
ALOHA

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru