Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo celá tisíciletí zůstává záhadou.
Autor
Nami 99
Dodnes vědci z celého světa, neobjasnili, jak se jmenoval Adam příjmením a Eva za svobodna.
21 názorů
Já už jsem z toho Adam. Nezbývá, než počkat na Kočkodana a doufat, že to vyřeší.
Aha, už vím. Posledně jsem viděl sousedku, jak nese tašku jablek. Ta chce určitě někoho sbalit.
blacksabbath
31. 07. 2014Nami...jak víš, že Adam byl nesmělý a nemotorný???....no ale ... na světě to fakt vypadá..že muži jsou opravdu potomky onoho Adama,,,
ženy...pravda, když Eva snědla všechna ta jablka...už ví jak na "to"....prostě víme jak na vás muže...:-):-):-)
N O J O....ale to nám zase neřeší otázku....JAK SE VLASTNĚ JMENOVALI???:-):-):
jednooká panenka
31. 07. 2014Eva a Adam se příjmením nejmenovali nijak, příjmení vzniklo až v 9. století v benátkách a pak se postupně rozšířilo do celého světa. Je zajímavé, že z počátku se příjmení nemusela dědit z otce na syna, ale každý mohl mít jiné :)
blacksabbath - ale než k tomu všemu došlo, tak přeci byla panna, Tak mohla být "Panenská".Přeci ji nemohl Adam ojet, ještě než ji Bůh stvořil. To prostě nejde. Adam byl nesmělý a taky strašně nemotorný.Ani pořádně nevěděl co kam patří. Víš kolik snědla chudák Eva jablek, než se panic Adam ráčil odhodlat?
blacksabbath
31. 07. 2014..a zase je v tom zmatek....Eva nemohla být Panenská...ta dobře věděla co činí....leda, že by ji Bůh učil...... 88 : 8 =11
blacksabbath - Adam byl na světě " Nový". Takže nejvíce vědců, se přiklání k tomu, že se i takto jmenoval. I když zase podle bible , když už žili s Evou tak měli na zvonku "Novákovi".
U Evy, se vědci njvíce přiklánějí ke jménu "Panenská". (I když je všeobecně známo, že když Bůh Evu tvořil, tak jí blánu nedělal, protože předem věděl, že to na tu chvíli nestojí zato.)
Ale " Bůh ví". (Mysím si, že tohle rčení se sem přesně hodí,)
blacksabbath
30. 07. 2014a máme tady rozuzlení...Kočkodan ví si rady......napíš žádost ....kolkovanou.....na boží matriku....
blacksabbath
30. 07. 2014jjj...R.L....souhlasím.....bez "toho" si jen okopáváme palce na kamenité cestě, co nikam nevede.....
blacksabbath
30. 07. 2014no jo to je vlastně pravda.....položme se tedy na danou otázku....
dřív než se položil Adam na Evu....
...snad že....by...Adam Adamovič Panic ??? a
Eva.... poté co vyjmuto bylo žebro, aby se Adam mohl položit na Evu..........Žebrová???....