Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Respekt

08. 08. 2014
4
5
420
Autor
bruselka

Když se nějak stane, že v naší civilizované, celkem blahobytné zemi jednomu dojdou peníze, má to kromě nepříjemností, jako jsou nezaplacené složenky a nedostatek nikotinu i  zpestřující následky. Když není na cigára, není samozřejmě ani na toaleťák, a  tak člověk použije nějaký kus papíru, který se doma vždycky najde. V tomhle směru jsem na tom obzvlášť dobře. Mám na záchodě od minulého roku naskládáno desítky Respektů. Dostala jsem předplatné jako dárek k  vánocům a kolikrát jsem nestihla poměrně tlustý týdeník ani rozbalit. Tak když trůním na záchodě, mám co číst. Články o tom co už se stalo a mezitím různě vyvinulo. Některé, např. volební prognózy se naplnily, jiné vůbec a říkám si třeba, haha, to jste nečekali... Jediný problém je, že jak postupně trhám stránky, ubývá těch plonkových a zůstávají  ty, které si chci schovat, nebo dočíst. Některé navíc nemohu z osobních pohnutek použít, jako třeba článek o Františku Drtikolovi. Většinou se ale ocitám v jakési budoucnosti, kdy už víme, jak to s tou prezidentskou volbou dopadlo a jak se vyvinula situace na Ukrajině, což ten Respekt, kterým si utřu zadek, vědět nemůže. A tak si myslím, že můj zadek si respekt rozhodně zaslouží.


5 názorů

bruselka
29. 08. 2014
Dát tip

:-)


StvN
29. 08. 2014
Dát tip

Říká se, že papír snese všechno. Ale tohle je poměrně dost daleko pod nějakou řozumnou pisatelskou úrovní. 


bruselka
11. 08. 2014
Dát tip

Děkuji za intenzivní reakci )


super....*** a T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru