Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marcipán (TVAR-ZE-SÍTÍ)

19. 08. 2014
1
5
419
Autor
Akinorev

Marcipán

 

Síť jest má zvěst

a v síti pavouci býti.

Já být tichá, ochotná a milá,

 avšak k tobě velmi  mylná.

Támhle leť do nebes vysokých,

atˇ prach za tebou se práší z hlubin temných.

Já ti lásku přála,

měla ti být dána.

Ty tu sedíš osamocen

a já jezero slz dělám.

Před chvílí jsem tvé rty líbala a najednou?

Sedím tu jak žebrák bez koruny.

Mé srdce jest tvé,

avšak neúplné.

Bylo těžké říct ti to,

jelikož některé věci ve mně jsou už mrtvé. 


5 názorů

Silene
24. 08. 2014
Dát tip

Ahoj Veru,negativní kritiky jsem se u tebe nedopouštěla, gramatika se řadí jen do technických připomínek, které určitě nemíním kousavě. (Na zbytečnou kousavost, účelové zraňování atp. si nepotrpím. Myslím si, že v zájmech se mají lidé podporovat a ne odrazovat, odrazování mi připadne jako projev mentální hrubosti.) Děkuji, že sis dala práci s opravou a děkuji i za odpoveď. Tohle je na sdíleném publikování to zajímavé, že se lze doptat na autorský záměr. 

Hezký den, S.


Akinorev
23. 08. 2014
Dát tip

Milá Silene,

děkuji za příjemnou i nepříjemnou kritiku. Chyb jsem si vůbec nevšimla a samozřejmě vím, že v této oblasti mám mezery.

Ano chtěla jsem docílit takového dojmu.

Děkuji.


Silene
23. 08. 2014
Dát tip

Ahoj Veroniko,

tvé dílko má velmi zvláštní atmosféru, přemítám nad autorským záměrem, proč z počátku promlouvá v infinitivech. Budí to jakýsi zrobotizovaný dojem ubíhajících myšlenek zraněného srdce, má to tak být? To by mě zajímalo.

Přesuň si interpunkci (čárky ve větách) na konce řádků, řekla bych, že na začátcích to nepůsobí ani jako případný experiment , i když nikdo ti to nezakazuje, tak to nemyslím. (Slovíčko milná má být asi mylná ve smyslu omylná?)

Závěrečné zdůvodnění těžkosti vyznívá už na ženskou strunu (za mne zdařilé), snad že v tomto věku začíná dívčí vnímání do ženského přesahovat...

Mě tvá básnička zaujala.

Mohu-li radit (patrně jako všichni:)), využívej školních let k intenzivní četbě, je to doba, kdy hlava dobře a lehce vstřebává, a času je jí dopřáváno bohatě k těmto požitkům, v pozdějším věku už tomu leckdy tak příznivě nebývá:(, jak člověk s přibývajícími lety a povinnostmi zjišťuje... Užívej svého mládí a piš si, co hrdlo ráčí.


Akinorev
22. 08. 2014
Dát tip

Jen možná i proto, že mi je třeba 12, ale děkuji některých chyb jsem si nevšimla ;)


Adelan
20. 08. 2014
Dát tip
Uf...proč je tam tolik chyb? Chtělo by to trochu učesat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru