Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

28. 08. 2014
4
17
727

... na život.

Až jednou umřeme,
budeme mrtví.

Tehdy si na nás začnou lidé vzpomínat,
pak teprve začneme žít.

Teprve pak nás začnou znát.


17 názorů

Norsko 1
25. 09. 2014
Dát tip

dám ti tip. zasloužíš si ho


BigBivoj
24. 09. 2014
Dát tip

50 let to by tak možná odpovídalo Derově reakci :))

nebudeme tu dál zasírat stránku slečny Gity....


Prosecký
24. 09. 2014
Dát tip

S pozůstalými jsem to zkoušel. Několik dní jsem ji opakoval název serveru, nick a heslo. Žádn z nich si to nedokázal zapamatovat. Spolehnu se na to, že za 50 let od poslední aktivity na Písmáku mě admin prohlásí za mrtvého.


Prosecký
24. 09. 2014
Dát tip

S pozůstalými jsem to zkoušel. Několik dní jsem ji opakoval název serveru, nick a heslo. Žádn z nich si to nedokázal zapamatovat. Spolehnu se na to, že za 50 let od poslední aktivity na Písmáku mě admin prohlásí za mrtvého.


BigBivoj
24. 09. 2014
Dát tip

Ale dozví, jen musíš zanechat své přístupové heslo pro pozůstalé, případně svým přátelům na písmáku... nejlépe papouškovi ten to nikomu určitě neřekne.

A nakonec to vše umístit na hlavní stranu písmoně nejlépe jako

událost roku!


Prosecký
24. 09. 2014
Dát tip

BigBivoji, ty nejsi nesmrtelný, ale jenom jsi dostal další život.  Odkaz na Alešovu zprávu byl pro mě velmi podnětný. Už několikrát jsem si lámal hlavu, jak se Písmáci dozví, že jsem zemřel. Teď je jasné, že se to nedozví.   


vidíš...vidíš.....a  pak..... že devět  životů má jen kočka..jak se zdá tak i Bivoj...:-):-).


BigBivoj
24. 09. 2014
Dát tip

Aleš tu ze mně udělal "nesmrtelného" asi před 4 roky...

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=346033

 


Prosecký
24. 09. 2014
Dát tip

A kolik životů ještě máš, BigBivoji?


Jsi jako Fénix....vždycky  zase  vstaneš.........:-):-):-).............


BigBivoj
24. 09. 2014
Dát tip

už jsem tu na písmáku umřel dvakrát... a pořád nic :(


Prosecký
31. 08. 2014
Dát tip
Tak ja jsem téměř jistý, že po mně zá dvacet let nestekne ani pes.

Norsko 1
29. 08. 2014
Dát tip

viz stývn


StvN
29. 08. 2014
Dát tip

To je takové zbožné přání.


"Teprve pak nás začnou znát".....jen dobře o nás povídat


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru