Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kšeft

06. 09. 2014
1
13
573
Autor
tobias123

Jim si balil cigaretu. Fred nervozně přešlapoval. Auto nechali nastartované. 
"Tak kde je?" 
"Řekl o půl má ještě 3 minuty."
"Říkám ti že to tady smrdí fízlama."
"Nebuď paranoidní, víš přece že už jsem s ním kšeftoval. Má dobrej matroš" Řekl Jim a zapálil si dokonale ubalenou cigaretu...
"Věř mi, mám na benga čich... A tady něco smrdí"
"Klid všechno výjde tak jak má"
Najednou vyjelo z poza rohu černé auto. Ruka která trčela z okénka pozvedla ukazováček na pozdrav. Pak zaparkoval kousek od jejich. Vystoupil zarostlý muž, na hlavě měl kapuci a tmavé brýle. Boty měl špinavé a rozpadající se.
"Sundej si tu sračku, seš hned jasnej." Zasmál se Jim a potřásl si s ním rukou. Fred šel vypnout auto.
"Tak fájn pojedeme mým? Zeptal se zarostlí muž... 
"Mimochodem říkejte mě Hank." 
"Tak dobře Hanku jedem" řekl Fred a spolu s Jimem nastoupili do auta. Celou cestu nikdo nepromluvil... Po nekonečné čtvrt hodině dojeli do malého lesa. Všichni tři vystoupily z auta a čekali co bude dál  
Hank šel dozadu z kufru vytáhl rudou igelitovou tašku. Jim s Fredem se na ní chvíli dívali. Fred natáhl ruku. Hank uhnul a řekl: 
"Nejdřív mě ukažte prachy."
Jim otevřel černý kufřík, který měl připoutaný celou cestu k ruce. Hank začal počítat peníze. Mezitím se Fred podíval na Jima ten přikývl hlavou, vytáhl revolver který měl za opaskem a přiložil ho Hankovi k hlavě. Ten přestal počítat peníze. Co to má bejt? Zeptal se... 
"Co bys řekl?" 
"Tak dobře hoši tu tašku si nechte."
"Na to je už pozdě"
"Co chcete dělat, chcete mě zabít?"
"Když nebudeš dělat píčoviny tak ne."
Hank se ohnal po revolveru. Zazněl výstřel. Hank ležel s dírou v hlavě na zemi. Krev stékala po jehličí. Jim popadl tašku a rozběhl se k autu. 
"Vem mu klíče," zařval na Freda, který zustal nehybně stát a koukal na tekoucí krev... Špinavou krev-
Jeli zpět ke svému autu a celou cestu mlčeli. Když dojeli na místo Fred otevřel tašku. 
"Tak co?" Zeptal se Jim...
"Měli jsme štěstí... Kurva štěstí." Řekl Fred a vytáhl z tašky revolver. Té noci svítil měsíc


13 názorů

StvN
10. 10. 2014
Dát tip

Ta nesrovnalost tam je.


Zordon
10. 10. 2014
Dát tip

Stývne, polemika s tebou mě moc nebaví, ale nemůžu se koukat na to jak tady někoho sejmeš za neexistujísí logickou nesrovnalost, místo toho, abys mu vysvětlil v čem dělá skutečné chyby. Pak se divíš, že někteří neberou tvé kritiky tak vážně, jak by sis přál.


StvN
10. 10. 2014
Dát tip

Nedává to smysl. Nikdo nenechá auto jen tak nastartované. Z textu nic nenasvědčuje tomu, že by k tomu měli důvod, například z opatrnosti. Zordone, tyhle tvoje reakce mě nebaví. Neotravuj mě s tím. Děkuji.


Zordon
10. 10. 2014
Dát tip

Problém není v autech. To dává jasný smysl. Jim a Fred přijeli a nechali své nastartováno. Po příjezdu Hanka, šel Fred vypnout své auto a nastoupil k Hankovi. To je OK.

Jsou tu jiné věci, které stojí za pozornost. Například za úvozovkami by věta měla pokračovat vždy malým písmenem. "zarostlí muž" je třeba psát "zarostlý muž".

Připadá mi to jako črta, úvod ke krimi povídce nebo něco podobného. Piš dál, vyhrej si s pointou.


tobias123
08. 09. 2014
Dát tip

Bolševismus...


StvN
08. 09. 2014
Dát tip

Rikam, ze to nedava smysl. 


tobias123
07. 09. 2014
Dát tip

Ale dává, je to v první větě že auto nechali nastartované...

 


StvN
07. 09. 2014
Dát tip

Nedava to smysl.


tobias123
07. 09. 2014
Dát tip

Fred šel vypnout auto které zůstalo nastartované :)


StvN
07. 09. 2014
Dát tip

Fred šel vypnout auto, kterým přijel Hank? Chtělo by to doladit, aby bylo jasnější, co se děje. Je v tom trochu zmatek.


DT
06. 09. 2014
Dát tip

Chyby a  celkově to působí dost slabě. Promiň... 


tobias123
06. 09. 2014
Dát tip

Díky :)


ufff....................................tip....Té noci svítil měsíc


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru