Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka

07. 09. 2014
3
4
385
Autor
tobias123

Byla půlnoc. Henry seděl v kousavém křesle... V jedné ruce pivo, ve druhé ovladač. Zazvonil zvonek. Zaklel a šel otevřít. Ve dveřích stála dobře urostlá bruneta. Navlečená v těsných leginách. S přiléhavým tílkem. 
"Co je?" Rozeznělo se po zelené chodbě.
"Poslal mě k vám kámoš. Řekl žé...."
"To nebyl moc dobrej kámoš. pojď dovnitř" Řekl Henry. "Sedni si na gauč a počkej přinesu pití. Jo a říkej mě Henry"
"Já jsem Jenny" Řekla to jméno s opovržením.
Henry odešel do kuchyně. Jenny seděla na gauči. Nelíbilo se jí tam. Chtěla pryč, nejlíp někam na Sibiř nebo Aljašku. Na to bylo ale pozdě. Henry se vrátil se dvěma skleničkami a láhví vína.)
Nalil je a podal jí jednu.
"Ták fájn, ukaž co umíš" Řekl a pohodlně se usadil do křesla.
Jenny vypila sklenku. vstala a začala se svlékat. Byla ztuhlá. V jejích očích bylo vidět zoufalství a strach.
Pak si začala stahovat leginy. Sundala si podprsenku, prsa měla krásný akorát do ruky. 
Když si svlékala kalhotky zakřičel: "Dost!"
"Co je nelíbím se ti?" Řekla zmateně Jenny
"Né o to nejde seš kunda ale... já prostě nemůžu. Kolik ti vůbec je. Ví to tvoje máma.
"Mámu jsem už pár let neviděla. Zbláznila se, když umřel táta. Odjela na Sibiř nebo Aljašku."
"Seru na to" Řekl Henry a hodil jí pytlík s bílým práškem."
V tu ránu zmizela. Zůstali za ní jenom rozvalené dveře. Henry si sedl do křesla. Zapnul televizi a napil se piva. Lidem se má pomáhat.


4 názory

tobias123
08. 09. 2014
Dát tip

:)


Lidem se má pomáhat.....ale jinak viď???.....


Skarabea
08. 09. 2014
Dát tip

príliš polopatistické a preto to vyznieva aj povrchne


Prosecký
08. 09. 2014
Dát tip

zbláznila se, když umřel táta

s bílým práškem


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru