Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Knihy v mém životě

18. 09. 2014
0
2
264
Autor
Akinorev

  Knihy jsou naší součástí, již nesčetně let. Každý k nim má jiný vztah. Někdo rád fantasy a Sci-fi, jiný nepohrdne románem či komedii. Čím dál tím víc lidí si začíná všímat, že v dnešní době čtenářů ubývá. Někoho to nebaví, nemá na to čas nebo je raději na internetu.

  Já osobně si myslím, že o mnoho věcí přichází. Kupříkladu, když nemám svůj den, nic se mi nedaří nebo hold mám jen špatnou náladu. Nejraději se zachumlám pod peřinu a vezmu si knihu. Když čtu, vcházím do jiného světa. Vžiji se do příběhu a vnímám starosti i úspěchy či bolesti a lásku. Dodá mi to vždy odvahu a postaví zpět na nohy. Nejraději čtu dobrodružné romány, ale ani fantasy knihou nepohrdnu.

  V dnešní době dětem mnohdy chybí jak slovní zásoba, tak fantazie. Myslím, že nepřichází jen o to, ale také o povzbuzení a inspiraci.


2 názory

Akinorev
18. 09. 2014
Dát tip

Sorry, no... This I wrote last week...... ;)


Whitesnake
18. 09. 2014
Dát tip

made in 1955???


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru