Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Časový kruh

06. 11. 2014
1
2
266
Autor
katybuby

Časový kruh- hloupost, nebo užitečný objev?

 

Je to naprostá seznace! Francouzský vědec Maurice André, který se zabývá myšlenkou cestování v čase, objevil absolutní novinku. Nikdo ani nepomyslel, že by něco takového mohlo existovat, ale přesto, je to tady.

Jedná se o časový kruh.

Přinášíme vám rozhovor s Mauricem Andrém, který vám o tomto tématu poví více.

 

Pane André, jak jste přišel na existenci časového kruhu?

Náhodou. Netušil jsem, že něco takového existuje. Pracoval jsem na stroji času a díky jeho chybě jsem objevil ten kruh.

 

Co přesně to bylo za chybu?

No, stroj už fungoval, dokázal cokoli do minulosti, ale ne zpět.

 

Jenom do minulosti? Co budoucnost?

I přesto, že jsem vědec, jsem poměrně konzervativní. Nemyslím si, že jsme natolik inteligentní, abychom mohli cestovat do budoucnosti. Ne že bych to neuměl zařídit.

 

Tvrdíte, že lidé jsou příliš hloupí na cestování do budoucnosti. Proč?

Nedokáží si uvědomit následky. Navíc, mohli by z toho mít šok. Sebevraždy atd. A co když nás za pár let čeká apokalypsa a někdo ze současnosti při ní zemře?

 

Myslíte, že při cestování do minulosti nehrozí nebezpečí?

Ano, hrozí. Ještě větší. Pokud budete cestovat do budoucnosti, nás už ovlivnit nemůžete. Ale v minulosti…

 

Proč se o to tedy pokoušíte?

Jen kvůli sobě. Nechtěl jsem zveřejňovat, o co se pokouším. Ale když jsem objevil časový kruh, změnilo se to. Cítil jsem, že se musím podělit. Aby lidé pochopili, jak je to nebezpečné.

 

Ano, zpět k časovému kruhu. Jak to funguje?

Jde o to, že se přenesete třeba do 16. století. Stroj vás nedokáže přenést zpět. Takže tam uvíznete. Nestárnete a prožijete se až do současnosti. Jenže protože nějaká vyšší moc cítí, že tam nepatříte, chce vás vrátit do 16. století.

 

Jak?

Zařídí, aby se svět vrátil do stejného stadia, jako byl v době, kam jste původně přistáli. Takže buď zařídí apokalypsu, přežije jen pár lidí. Až se vypracují na úroveň 16. století, vyplivne vás to v současnosti, kde mezitím neuběhl žádný čas. A vy vypadáte stále stejně. Jenže jste toho spoustu prožili. A pokud si budete psát důležité události, můžete vydat knihu nebo učit historii

daného období, protože toho budete vědět mnohem víc, než nejchytřejší vystudovaní historici.

 

To je úžasné. Co na tom shledáváte nebezpečné?

Představte si, že to dělá každý. Naprostý chaos. Možná jsem moc konzervativní na tento svět, ale v žádném případě nemám v úmyslu nechat si ten stroj času nebo plány na něj. Všechno zůstane jen v mé hlavě. Třeba na to někdy přijde i někdo jiný.


Děkuji za rozhovor.


2 názory

katybuby
08. 11. 2014
Dát tip

Já jsem si ho vymyslela :D


Hrušková
07. 11. 2014
Dát tip

Maurice André nebyl vědec, ale jeden z největších umělců a trumpetistů všech dob! ... ;) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru