V určitých případech je asi nevyhnutelné, o někoho nakonec tu hůl zlomit...
Kousnout do kyselého jablka - to se mi často děje...ale ještě jsem asi nikdy nad nikým nezlomila hůl:-)
dobrý nápad kreslit místo čerta na zeď žampióny, to mě nikdy nenapadlo:-)
Ano, tak se mi to líbí - hezky pouzít prítomný cas. (lehký úsmev)
ale jo, stále líbí, ty opičí kluku jeden, ješitnej :-))
Pepicko, ted si nejsem úplne jistý jestli není duraz kladen na slovo "pindy", címz by slo o znicující kritiku.
Príteli ctenárský, já ti dekuji. Inspirace tvá? Nikoli, Pred nekolika lety jsem vytvoril velkou masu ctyrversíku a ted ta lepsí vyzobávám.
Příteli básnířský, jen houšť! Nejvíc mě berou vniřnostní básně. "Ležet v žaludku" a báseň střevní - inspirace má...? Dávám bod.
Markel, to je skoda, ze uz ne. Mela by sis vzít príklad z Cudly.
Nejdríve globální podekování, po dvojtecce si vas rozeberu jednotlive:
Alesi: Chci verit, ze tvoje poznámka smeruje výhradne k muzi ze ctyrversí, ne k autorovi.
Macecho: Tvuj komentár také ne...vlastne ano – zapomnela jsi vyjmenovat jeste tech osm zbývajících.
Diano: Je to od tebe hezké, ale za tolik hvezdicek dílko urcite nestálo. A strevo jsem nekdy jenom jedno, zato velké.
Smycko: Opakovaný prípad vynucené laviny polibku na verejných toaletách.
Pecený medved: Tentokrát jsi reagovala zase dobre. A byl bych blázen, abych odpovídal na rétorický dotaz.
Jirko: Já vím, ze Prícení není tvuj sálek caje respektive je to pro tebe slabý cajícek. Nerad te ´stále zklamávám, ale dokud je odezva ctenáru celkove tak kladná, není sílenství zverejnovat dalsí díly. Ale más pravdu – to „patro“ mi také pripadá jako nejslabsí.
Blacksabbath: Jsem rád, ze ty nade mnou hul (zatím) nelámes.
Cudlo: Mám silnou tendenci brát tvoje „Líbí /*“ jako pozitivní kritiku.
Kopretino1: Mne se presne tohle stává kazdý týden.
Evzenie Bramburková: v podstate viz macecha
Lavina v pohybu a svišti na chodišti, paráda!*
protože mám ráda dobré.....Lámat nad někým hůl
Nad tímhle kuchařem lámu hůl,k práci mu chybí předpoklady,neumí rozeznat pepř, cukr, sůla lidi s oblibou trápí hlady.
ahoj Luboši, já ti nějak nevím, nesedí mi to, je to průhledné (už třeba názvem, názvy bych úplně vynechal) a prvoplánové (většinou žádné překvapení), tak třeba na Koukat z patra, jsem koukal jako tele, snad - Ležet v žaludku, mně trochu pobavilo, jestli ty si se nenakazil tím německým humorem, tomu také nerozumím )))
Super, ani vybrat si nemohu. Lavina? Ležet v žaludku? Kyselé jablko?
***************************
Musím se, básníku, pozeptat, zdali
tobě to střevo neimplantovali?
Na tohle dílo, jak připadá mně,
musel bys míti alespoň dvě!
Kyselé jablko a básnické střevo, nemají chybu ... T***
jo...básnické střevo je na ho... teda na nic.