Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

In the shadow of your wings 8 - The end!

19. 11. 2014
1
4
363
Autor
caerol

  • Tak poslední díl mé knihy je konečně na světě, omlouvám se za dlouhou odmlku. Doufám, že budete spokojení. :)

Kapitola 8.
Sny se plní těm, kdo v ně věří



Bylo to jako sen, moc živý sen. Viděla jsem, jak mě Benjamin líbá, cítila jsem karamelovou chuť jeho úst. Viděla jsem obrovskou místnost plnou svíček, postel se sametovým povlečením a Bena, který ke mně natahoval ruku, jakoby mě k sobě volal. Stačilo udělat jediný krok, opravdu jediný jeden, a byl by můj. Už by nebylo úniku. Ale něco... nebo někdo mi v tom bránil. Ta myšlenka, že když to udělám, tak budu už navždy zatracená. Ne, vzala jsem zpátečku a najednou mě zaplavil nový žár. Ale už to nebyla touha, ale pocit štěstí, záchrany. Naděje, nový život, znovuzrození. Oslnil mě žár slunce a uslyšela jsem hrát citery. Kolem mě bělostné postavy zářily a zpívaly nějakou oslavnou píseň. Najednou mi došlo, že to jsou andělé a já jsem nejspíš v nebi a musím se postavit před samotného Boha. Čeká mě Boží soud....

„Pojď blíž, drahá, no tak, neboj se. Udělala jsi správnou věc.“
„Kdo jste?“
„Jsem Vykupitel, Mesiáš, Spasitel. Jsem ten, který přijde vždy, když ho zavoláš. Jsem Ježíš, Boží syn.“
„Ach, Ježíši, kde je Ben? Proč tady ještě není?“
„Neměj o něj strach, právě podstupuje tu samou zkoušku jako ty.“
„Ale neměl by tu už být?“


Viděl jsem mohutný strom uprostřed zahrady a na tom stromě dvě zlatá jablka. Opodál stála Beatricie a volala mě k sobě. Musel jsem se rozhodnout, jestli utrhnu ta jablka, která kdoví komu patří, a nebo budu utíkat za Bess. Byla to pro mě těžká zkouška, pomyslel jsem si: „Nešlo by najít nějaký kompromis?“ Tak jsem tam chvíli jen tak stál, přemýšlel a potom... se rozhodl pro to nejhezčí, nejsladší a nejčervenější stvoření co znám. Pro moji milovanou Bess. No a to je celý, stojím tu teď vedle ní a andělé nám k tomu zpívají. Vím, že jsem se rozhodl správně...


„Oba jste podstoupili těžkou zkoušku a prokázali tak svou bezhraničnou lásku. Nyní vám žehnám, abyste v životě byli šťastní a stále se tak milovali a vždy stáli při sobě. Tobě, Bene, nechávám lidské tělo. Žijte spolu na zemi a vezměte se a buďte spolu šťastní. Buďte světlem pro druhé, tak, jak tomu učí Bible, kažte evangelium, milujte druhé tak jako sebe, odpouštějte si navzájem a dobře se vám povede. Buďte požehnaní!"

Závěrem: láska Bess a Bena je jen malou připomínkou toho, jak by měla pravá láska vypadat. V životě musíme podstoupit mnohé zkoušky a projít si mnohdy i trnitými stezkami, abychom došli k cíli. Jen na nás, lidech, záleží, jak se v určitých situacích zachováme. Zachovat si svou důstojnost, čest a vždy stát při svém milovaném, ať se děje cokoliv až do skonání světa. Je smutné, že mnozí lidé v dnešní době už tyto pravidla nedodržují. Setkáváme se se stále více rozvody a rozpadlými vztahy. Lidé neustále touží po lásce a často vybírají neuváženě, jdou do vztahu po hlavě a potom taky po hlavě padají. Vždyť i Bess se zamotala do vlastních lží, jenom proto, aby se ukázala v lepším světle. Zapřela své pravé já a dokonce lhala i o rodině, kterou ani neměla. Ale osud ji stejně dostihnul celou svou silou. Bess je „živým“ příkladem dnešních mladých nerozhodných a naivních lidí a Ben zas pravým opakem. Někým, kdo se snaží napravovat chyby jiných, chránit je a pomáhat ...

Doufám, že se vám kniha líbila a omlouvám se, že její realizace tak dlouho trvala, procházela jsem si velice těžkým obdobích, ze kterého jsem konečně relativně venku. Tak vám nakonec jen přeju, abyste i vy poznali takovou bezhraničnou lásku, buďte opatrní, do ničeho se nežeňte a uvidíte, možná vám Láska sama zaklepe na dveře, přijde ve chvíli, kdy ji budete nejméně čekat, tak jak se to stává v těch Love Movies.

S pozdravem
Vaše Caerol :)


4 názory

caerol
12. 12. 2014
Dát tip

Jo zrychlené, páč jsem to už musela nějak ukončit, teď už i pracuju a nějak mi nevychází čas, ale zase jsem si říkala, že by byla škoda, to nedopsat. :) Díky za přečtení a přeju hezký den :)


Jozkah
12. 12. 2014
Dát tip

Konec dobrý, všechno dobré. Ten závěr byl nějaký rychlý, ve stylu "deus ex machina", ale konec konců proč ne - když na scénu vstoupí sám Vykupitel, tak už asi opravdu nemusí být co dodat ;-)

 

Za prodlevu se omlouvat nemusíš, nikdo tu přeci nejsme placeni od hodiny, píšeme a čteme podle svých možností, sil i nálady. :-) Co bych jinak asi tak měl říct já - já nejen nemám nic nového, čím bych se pochlubil, ale dnes jsem si konečně našel čas se sem alespoň podívat ... teprve až dnes, po půl druhém měsíci ...

Děkuji za příběh i za milé přání na jeho konci.


caerol
08. 12. 2014
Dát tip

Ano, ano :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru