Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdná kočičí miska

06. 03. 2002
7
0
1282
Autor
Casenka

Je mi až líto, že jsem ji napsala, poprvé opravdu lituji, že byla báseň na nesprávném místě a v nesprávný čas. Kolik to může nevědomky způsobit...

Kocour Tě prozradí,
padající světlo v tmách
píšťalkou rozední
poslední váhání.

Tvé tiché doznání
v hedvábné zasněnce
dozraje na tváři
z úsměvů z hvězdičných bran.

Uslyšíš svítání?
Pohladíš kocoura?
Nalej mu do misky
zbytek našich dní.

Gekon
03. 11. 2002
Dát tip
hezky

Francois
04. 04. 2002
Dát tip
Tip

Ribi
15. 03. 2002
Dát tip
:-)

Casenka
07. 03. 2002
Dát tip
Jsem moc ráda, že Vám to líbí, a nejen na Šuplíku. Napsala jsem to ono ráno před představením, byla to úplná premiéra této básničky. Vidím, že se líbí i na tomto prostoru, všem Vám děkuji za hřejivé tipy.

Casenka
07. 03. 2002
Dát tip
Jestli se čte sama, tak to je báječné.

Casenka
07. 03. 2002
Dát tip
Brunhildo, má báseň má skutečně širší význam, než jak jej můžete posoudit Vy čtenáři. Totiž ani samotný symbol kocoura ve své prvotní myšlence nebyl nezvolen náhodně.

Albireo
06. 03. 2002
Dát tip
Včera na Šuplíku se mi tohle hrozně líbilo a jsem moc rád, že se těmi slůvky mohu potkat znovu. TIP za poslední sloku.

Bacil
06. 03. 2002
Dát tip
Já dávám TIP za celou básničku a také mně se to včera moc líbilo.

Drakkan
06. 03. 2002
Dát tip
3/5+T nevím sice o jakém šuplíku to mluvíte, ale libí se mi to taky moc :-)

Brunhilda
06. 03. 2002
Dát tip
taky líbí, ale zřejmě to má osobní význam, kerej mi (ZASE) unikáááááá....v poslední době mi fšechno unikáááá... :o)

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
!!*

Amanda
06. 03. 2002
Dát tip
Pekne jemne... cte se samo...!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru