Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvu tě na večeři Ježíši

27. 12. 2014
3
5
537
Autor
Enn

 

Projdu náměstí
podívám se k Brance
prohlédnu Smetanovy sady


Maminky s červenými tvářemi
kočárky a nákupními taškami
stánky s pečivem
svařené  víno
preclíky a oříšky
na podiu dvojice se zdařilým
Blowing In The Wind
tady nejsi Ježíši


usměju se na muzikanty


nejsi pod vánočním stromem
nevidím tě ve stánku s perníkovými anděly


chci tě pozvat na večeři
na polívčindu z básní
velký talíř něhy s medem a ledem


možná sněhová vločka
co na rtech přistála
o tobě něco ví


5 názorů

Silene
30. 12. 2014
Dát tip

Souhlas s Kočkodanem ohledně toho konce.


Luiselotte
28. 12. 2014
Dát tip

Ježíše v názvu. OMG. 

:) vlastně jsem chtěla říct že bych si netroufla. To já tak když jsem někde na pohřbu, tak si troufnu něco neurčitě zahučet o Bohu. Nebo kdyby mě na nože brali. Nebo občas uprostřed textu když mi to přijde tak přirozené, že to z toho nekřičí. Nevim, co to říká o mně, každopádně si myslím, že je to prostě strašně silný slovo. Jméno. Když to někdo říká, jako by se na to musel extra soustředit. Celou svou bytostí, napřímit se podívat k severu a... teprve potom. Takovýto vykládání na téma dneska jsem šla s Ježíšem na procházku mi dost leze na nervy (asi je to tím, že jsem si podobného už dost vyslechla). Proto bych si dovolila před tím takto neurvale varovat. 

Jinak popisné části textu mi nepřijdou špatné. Celkové vyznění taky ne. Chtěla jsem to přepsat podle sebe, ale musela jsem to smazat, strašně blbě ten editor řádkuje, no, darovanému koni ale. Možná to s tím jen neumím. Trochu by ten text chtěl ještě šmrnc, bych dodala. Když se naštvat, pořádně.


Diana
28. 12. 2014
Dát tip
Protři si oči, vždyť je tam všude! To jen my ho nevidíme - (nechceme vidět)? *

Kočkodan
27. 12. 2014
Dát tip
Nejvíc se mi líbí ten konec.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru