Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽirafa
12. 03. 2002
2
4
1175
Autor
Spicemimi
Když chodila žirafa ještě do školy, mívala 1 z počtů i ze čtení, ale z tělocviku měla pokaždé 5, protože neuměla kotrmelec. Ať dělala co dělala, kotrmelec udělat nemohla. Byla z toho celá nešťastná. Kdekdo jí radil, to musíš takhle a pak zase takhle, koukej, jak je to jednoduché ! Ale žirafě se to nikdy nepovedlo. Nevěděla co má dělat s krkem. Paní učitelka říkala: žirafo, ty nemehlo to bude pěkné vysvědčení a co tomu řeknou rodiče ? A žirafa plakala a kdo šel kolem myslel, že prší. Byl konec školního roku a vydávalo se vysvědčení. Žirafa opravdu dostala z tělocviku 5. Když přišla domů, přiznala se, že má 5 z tělocviku, rodiče tomu nic neřekli, jen odešli do vedlejšího pokoje. Když se vraceli, nesli svá vysvědčení a tam měli taky 5 z tělocviku.
4 názory
Usmáty_autor
04. 03. 2008
tip
a chyby opraví neviem kedy, lebo naposledy tu autorka bola asi pred šiestimi rokmi...
Usmáty_autor
03. 03. 2008Usmáty_autor
03. 03. 2008
Každý v něčem vyniká,jako například žirafa v počtech a čtení.Ale má i své slabé stránky.