Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věrná

09. 07. 2015
1
3
395
Autor
Erts

Věrná

je ráno, paprsky slunce proráží studený vzduch a zahřívají mé nahé tělo.

čekám na tebe, čekám až si mě všimneš. Celou noc jsem byla sama, bez tebe.

Ach kdybys tak přišel a položil mě na stůl jak to umíš jen ty.

 

ráno ubíhá a slunce už mě rozpálilo, jsem nedočkavá tak pojď, pojď už za mnou.

já jsem tady a jsem celá tvoje.

 

dveře se otevřeli a čerství vzduch ochladil mé ladné křivky.

Jsi to ty? nedočkavě vyhlížím. ANO! jsi to ty.  

Na nic nečekáš jdeš přímo ke mně.

 

Je to jako vždycky, neřekneš ahoj lásko, nezeptáš se jak se mám.

NE! neřekneš nic jen mě zlehka obejměš a zas jdeš pryč.

 

Proč?! Dneska nic nebude? Proč? vždyť jsem celá tvoje,

jen já s tebou sdílím tvou radost, tvůj vztek a všechny tvé pocity.

 

Díky bohu, vracíš se, vracíš se a vidím na tobě, že to chceš, že se těšíš, že prostě musíš.

Nejsem proti, taky potřebuji trochu projet, trochu? - Ne, pořádně tvrdě a rychle.

 

Miluji jak svou mocnou paží mě popadneš a svými silnými prsty mě hladíš po celém těle.

Hladíš mě a já cítím jak tvá dlaň se zahřívá. Jak už taky zrovna nejsem suchá.

 

Jsem připravena, ale ty jsi nervózní, nevíš co se mnou.

Já bych věděla, ale dneska to chceš pomalu co?

 

Když tvé ruce mě rozpálili, z tvých rtů vlhnu a z tvých polibků jsem napjatá.

Krásná předehra, ale už pojď na to.

 

Ano! Ano! z předehry jsi mě silně popadl stiskl a rozjel se na plno.

Víš co děláš, víš co chceš. Napravo, nalevo, nahoru, dolů, dlouze, krátce, silně, lehce

Zbožňuji jak to všechno střídáš a jak si spolu užíváme.

 

STOP? Proč? Proč jsi se zastavil? Aha už nemáš fantazii. Zas mě laskáš po celém těle a je ti jedno,

že jsem z tebe celá upocená. I tak mě líbáš všude.

 

Teď jsem si jistá. ty mě miluješ, jen mi to nechceš říct.

Asi ti i odpustím tu noc když jsem byla sama

 

Už jsi si odpočinul? Tak pojď. Rozjeď se. Ty víš jak to mám ráda.

 

Bože! Ach můj BOŽE!!! Ty divochu silněji silněji! Já já áááááááá já ti odpouštím, odpouštím všechno!

Jen přidej! Přidej! Přirážej, tlač já to snesu. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÁNO Miluji, miluji tu poslední sladkou tečku, která mě málem zlomí.

 

Skončil jsi a zas se ke mně chováš jako zrůda. Upocenou a rozpálenou se mnou zase mrskneš o stůl a bez mrknutí oka odcházíš.

 

Zase jsi mi zlomil srdce

 

ale stejně tě miluji

 

Tvá Propiska


3 názory

Akrianna
14. 07. 2015
Dát tip

Ten konec mě dostal :D Velmi pěkně napsané, nápadité :)


zamilovaná propiska.....:-))))....tip


Konti
10. 07. 2015
Dát tip

Bezva:-) Nápadité:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru