Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Suchý léto

06. 08. 2015
0
1
315
Autor
Drsňýk

Někdo říkal ,že nefotí . Že si pamatuje den . A večír si napíše co viděl . Jinak by neusnul . Jó, fotek je zbytečně moc . A slov tak málo . Většina fotek vzniká neúčelně . A přece vždycky se nějaká povede . Ale málo slov takhle vzniká . Líbí se mě to . Potvrzuje to teorii pošetilosti . Psát si vlastně pro sebe . Bez jinýho důvodu . A proč to nenechat bejt . Aby ti někdo koukal dovnitř .

Vyndávám peřiny ven . A nic . Ani todle zaručený kouzlo nefunguje . Nezaprší . V poloprázdnejch tůních seděj tloušti . Není kam se schovat . Čáp se teď má . Krouží mě nad hlavou . Tváří se jako starý dědci rybáři . Když tě najdou na svim místě .

Domu mě leze ropucha . Nějak jí to sem táhne . Je tu chládek . Hraje Captain Beefheart . A neni tu žádnej francouz .

Lezl jsem v lese přez strom . A jak jsem na něj natáh nohu . Prasklo mě v kraťasech . Jiný nemám . Vůbec nevim co mám dělat . Budu muset někam do krámu . A tam se zase budou ptát na nějaký čísla . Který nevim . Asi jim řeknu "Prosil bych nějaký pěkný kraťasy velký jako já ." Ale to voni nechápou . Voptaj se "Jaký máte číslo ." "606xxxxxx". Ach jo . Dycky přijel kamarád a přivezl tašku oblečení . Co už nechtěl nosit . A všecko velký jako já . Teď má rodinu . Tak všecko donosí .

Práce je teď málo . Ale když ,tak to za to stojí . O trochu víc a udržet to celej život . To by bylo nádherný .

A řeky plný vody . Rojej se mravenci . Navázal jsem si krásný královny . A koupil novou šňůru . Krásně lítá a poslouchá . Chodim chytat a ani nevážu mouchu . Abych je nevysiloval v tom suchu . Trénuju techniku . Aby si ta moucha dosedla . Krásně přirozeně s nataženou šnůrou .

Čtu po večerech Artura Gordona Pyma . Pokaždý je to jiná kniha . A pokaždý mám silnej pocit . Že to konečně chápu .


1 názor

Lakrov
08. 09. 2015
Dát tip

Líbí se mi (i přes podivné provedení interpukce a pravopisné chyby) obsah prvního odstavce, jeho myšlenka. Líbí se mi ještě (téměř poslední) odstavec o rybaření (...Abych je nevysiloval...) Ostatní části textu mi přijdou takové subjektivní, takže nevím, co si o nich mám myslet.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru