Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-SPOILER-

27. 08. 2015
1
0
482
Autor
Jiří Rýha

https://www.youtube.com/watch?v=S-Xm7s9eGxU

Tak jsem byl včera na matrixu před krosem. sám a zadarmo. potkal sem lorenza, ptal sem se ho jestli mě zná. znal. dokonce sme si povídali. pak sem seděl a sledoval prchající Trinity před agentama. řval sem: "TRINITY JEĎ." mé nadšení se nesetkalo u publika s pochopením. Pak sem si všiml, že vedle mě sedící slovenka škrtá marně zapalovačem. nabídl jsem jí tedy svůj.
"Jé to si hodný. vďaka," řekla roztomile.
"Já sem Milosh," já na to.
"Soňa."
"Aha a Soňo si zadaná?"
"Jsem." odpověděla rázně a krutě. 
"Aha.... a Soňo už si někdy viděla Matrix?"
"Nie....?" řekla nechápavě.
"A víš co je to spoiler Soňo?"
"Nie."
"To je když se ta paní na kterou se teď koukáme, zamiluje do ústředního hrdiny, protože je vyvolený, a když je vyvolený tak von jako umře a pak vstane z mrtvejch. Dobrý ne?"
"Čo?"
"Užij si film," řekl sem už jenom a zvedal se směrem na výpravu k nuselskému mostu.
"Kdo to byl?" Zaslechl jsem z dálky její pravděpodobnou kamarádku. 
"Nejaký kokot."

Na nuseláku sem se pak dlouze koukal na ono hrazení nad zábradlím. Věděl sem, že kdybych OPRAVDU chtěl, hravě bych ho přeskočil....leč dal sem to k ledu a místo toho omdlel na vltavské a museli mě křísit neznámí lidé. teď mám kocovinu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru