Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stará láska nerezaví

23. 11. 2015
0
12
494
Autor
LKRI

Stará láska nerezaví,

nikdo tě prý nezastaví,

říkat spoustu nesmyslů

a hledat vztahy bez smyslu.


12 názorů

Miroslawek
01. 12. 2015
Dát tip

LKRI: už dávno nemám potřebu se bránit a ani mi nevadí tvá reakce o zpětnou vazbu... co tam máš dál... myslím k věci?


LKRI
27. 11. 2015
Dát tip

Mně zpětná vazba nevadí, proto jsem jí nezakázala (a toto Písmák umožňuje, takže to tu nejspíš není "především pro zpětnou vazbu"). Rovněž by nikomu nemělo vadit když autor na zpětnou vazbu i reaguje... Pokud s tím máš problém, běž se podívat pod svoje díla s jakou vervou ses v diskuzi bránil proti sebemenšímu náznaku kritiky a pak mi prosím napiš o co ti jde:)


Miroslawek
27. 11. 2015
Dát tip

Vášně, po 16 letech... ehm, vážně?

Tak relaxační říkáš... já jsem v podtitulu vždy četl literární, ale možná špatně vidím. Každopádně server tu je především proto, aby přispěvatelům poskytl zpětnou vazbu. Ty za ni nejsi vděčná?


LKRI
27. 11. 2015
Dát tip

Trochu překvapeně sleduji semi-agresivní vášně nějakého Miroslaweka kolem blbé básničky...

Zeptám se pro jistotu- je Písmák myšlen jako relaxační server pro lidi co chtějí ve volném čase něco tvořit a pohrát si se slovy?

 


Miroslawek
26. 11. 2015
Dát tip

a technická: mluvíš-li směrem k někomu, je dobré zpravit jej o tom avízem... pokud si ovšem jen tak mimovolně ševelíš, tak budiž...


Miroslawek
26. 11. 2015
Dát tip

A co si z toho vezme, ten kdo ví, o čem to je? Áha, už to mám, estetický prožitek.... ehm, vážně?


LKRI
26. 11. 2015
Dát tip
"někoho" ve smyslu kohokoliv kdo ví o čem to je☺ Klidně to můžou být všichni i nikdo, to já předem nepoznám Mirku ☺

Miroslawek
25. 11. 2015
Dát tip

tak proč je to tu pro všechny?


LKRI
24. 11. 2015
Dát tip

"ono" to je totiž jenom pro "někoho" :)


Gogin
24. 11. 2015
Dát tip
hezky se to rýmuje - ale asi to není úplně ono...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru