Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePavel
Autor
Danny
15 názorů
Jen by to příště chtělo laskavě někam dočmárnout, žes to upravil, aby nebyli komentují za hňupy. co komentují něco, co tam vůbec není. Dík.
Hezký nápad, jen se mi zdá, že kdyby byl text o něco delší, účinek odhalení té postavy z historie by to umocnilo. Nenemohlo by třeba těch regresí do minulých životů být víc? Bylo by s tím ale víc práce...
Květoň Zahájský
08. 04. 2016((-:
No, nějaká pointa kupodivu je, asi to má být vtipný, ale mě spíš napadlo něco jako: a co jako? To je debil, že je svatej, nebo jako s těma ženskýma nesouložil, tak odešly proto?
Co se stylu týká, tak dost opakuješ a skáčeš tam a zpět...prováděl regrese do minulých životů x navede k minulému životu
..nejdřív u hypnotizéra už je, pak ho teprve hledá na internetu... na začátku zas máš xy zbytečných podrobností a díky tomu to působí divně prkenně, stejně jako ten rozhovor...řekl Pavel, zeptal se Michal, vzpomínal Pavel, zamračil se Michal... je to krátký a jsou tam jen dvě postavy..nemusíš je věčně jmenovat!!!..co třeba zájméno...nebo to jméno prostě vynechat....