Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Duben 2016 - Vyhlášení

23. 05. 2016
1
7
605
Autor
StvN

Hlasovali: Zdenda, K3, Fruhling, StvN

Honza Mařík a setkání Thailo 3b    
Pavel Danny 4b    
Promiň, tati tambora 3b    
Zrzek Gora 3b  


7 názorů

CHT
27. 05. 2016
Dát tip

Pokrač.: líbí se mi proto, že už to StVn bere sportovně.

K textu: fungoval by pouze jako hospodská anekdota, což myslím pozitivně. Jako satirická zkratka používající systém znaků, jejichž plný význam znají jen zasvěcení. To Pavlovo blouznění je skutečně na hraně. Ateisty považuji nutně za vzdělané, takže ten proslov bych očekával jako fanatickou interpretaci. Ano, má se za to, že apokalyptická očekávání prvního století dala obsah křesťanské zvěsti, ale není to celý Pavel a ani křesťanský mainstream.

Suma sumárum: chybí mi inteligentní vypravěč. Právě proto to může být dobrá satira. Nechtěl bych mít tuto regresi, stačí mi manželství...


CHT
27. 05. 2016
Dát tip

Teda! Nechci vůbec mluvit o tomto kole, když jsem je nesledoval, ale toho Pavla jsem si přečetl. Smíšené pocity. Odhlédnu od formálních kritérií....

Pokrač. příště, jedu s dcerou...


Prosecký
24. 05. 2016
Dát tip

Blahopřeji.


Danny
24. 05. 2016
Dát tip
jé, já jsem to vyhrál :) poprvé za dobu existence této soutěže :) Děkuji gratulantům.

K3
23. 05. 2016
Dát tip

Danny blahopřeji. Ostatním též.


Gora
23. 05. 2016
Dát tip

Danny- gratulace...


StvN
23. 05. 2016
Dát tip

Bylo to napínavé.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru