Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holčičí

21. 06. 2016
8
5
376
Autor
Ariante

Proč mám zas řešit, zda mi to sluší?

Nehledám blízkost těl, chci blízkost duší

K čemu se ptát, zda jsem holka k světu,

když ve svém nitru nepokvetu?

Spojením hlubším než zrak a hmat

Budem se s mým milým milovat


5 názorů

Gora
21. 06. 2016
Dát tip

Nápadité, ze života:)                                                                             /T.


Ostrich
21. 06. 2016
Dát tip

Chtěl jsem napsat, že to přece ženy soutěží o lepší šaty, muži by ve velké míře dali přednost chodit oblečení pořád stejně - ale pak jsem si vzpomněl na bitvy capartů o tričko s autíčkem či mimoněm, na zdobné čelenky divochů,  nádherná roucha vladařů, ornáty kněží, vyštafírované kroje .... ba ne. 

Prostě jsou lidi různě nastavení - a možná tím zdobením či nezdobením se trochu líp ti sobě podobní najdou :-)

Tak ať se ti ten vnitřní květ povede - a to samozřejmě bez ohledu na barvu, velikost a střih, vždyť i květ je jen lákadlo těch nesvobodných, kteří jsou závislí na opylovačích, taková bříza, pouštějící svůj pyl větrem bez nějakých cavyků, pentlí a sukní kolem dokola, to je panečku jiný dobro-druh!

( Nebo je tou, která potřebuje o druh míň - a tak jsme o motýla chudší? )


Whitesnake
21. 06. 2016
Dát tip

víc by se mi líbilo:

K čemu se ptát, zda jsem holka k světu

když ve svém nitru nikdy nerozkvetu

 

až na drobné rytmické nedotaženosti - na tip


agáta5
21. 06. 2016
Dát tip

to jsou velmi, velmi zajímavé otázky :) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru