Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oslava jara

17. 06. 2016
1
3
289
Autor
Ariante

Jaro je ráno, kdy stromy zdvihají své paže vstříc slunci a slunce září.

Jaro je zemitý pach bláta, hlíny, stíny na vodní hladině a její odlesky na tváři.

Vítr, co měkce duje a proplétá se mými vlasy.

A úsvit. Čekání. Naděje obilí na klasy.

Jaro zrychluje tep, když ptačí zpěv jásá a zesiluje.

Ti ptáci vzlétnou a srnčí zvěř se rozběhne, aby se v pravé poledne

zaskvěly jejich šíje v slunci a jejich kopýtka vrhala stíny na vlhkou zem.


3 názory

Ostrich
21. 06. 2016
Dát tip

Tady si všichni, prosím jich snažně, odvždycky tykáme, jakkoliv  jinde na rafijích osudu tikáme, neb před můzami jsme stejně jedna pakáž, nerozeznatelná, nezvedená, neschopná, drzá, Orfea natož Apollóna nehodná....:-)

(Jo a co ten Jeffers? Má ráda, nemá ráda?)


Ariante
21. 06. 2016
Dát tip

Jakpak bych se mohla zlobit? Naopak - jsem poctěna vaší přízní, pane Ostrich. :)


Ostrich
21. 06. 2016
Dát tip

Někoho mi připomínáš. Bádal jsem... Jeffers? Kdoví, jak psal, když začínal.. než přišel ke kamenům: ( http://www.jitrnizeme.cz/view.php?cisloclanku=2006052002 ) ,možná oslavoval jaro - a tyhle hymnické vrstvy  v sobě měl už napořád.  Nejvíc mi ovšem přijde, ža takhle nějak jsem kdysi dávno psal :-) 

Tak se nezlob, že se mi to tak líbí :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru