Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dítě versus Samota

27. 03. 2002
4
0
1652
Autor
Smailinka

Je to o tom, že pokud se cítíte samy, má to svůj duvod!Např. že od sebe lidi(ať vědomě či nevedomě)odpuzujete-třeba se můžete bát, že vám někdo ublíží. A že pak přijde někdo nebo něco, co vám pomůže vrátit se...

Díťě versus Samota

 

 

Trucovalo dítě,

na mostě stálo.

Stálo nehnutě,

prý, že se bálo.

 

Nikdo mu neradil,

nikdo se neptal.

Nikdo mu nevadil,

nikdo nereptal.

 

Smutné se optalo:

"A tak vás se ptám

Copak se mi stalo

že sám zůstávám?"

 

Dívka k němu přišla

a zatím první hvězda vyšla.

Ve vlasech ho hladila

 a při tom mu radila.

 

Ráno už nebylo samo,

za ním zas spoustu lidí stálo.

Dítě už netrucovalo

a zas na všechny se smálo!

 

 

 


sm0ky
04. 09. 2005
Dát tip
Moc moc pěkný... :) Máš hrozně jemný a přirozený rýmy... Moc hezky se to čte :)

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Líbí*t

Rýmy se mi nelíběj, myšlenka ano...proto máme děti rádi.

Smailinka
06. 12. 2002
Dát tip
WiruZ-víš když sem odepisovala DF na jeho kritiku, stačila sem si přečíst par jeho děl...myslim, že sprostě mluvit umí každej, tak si asi ukájí svý ego tím, že ukazuje svou podprůměrnou inteligenci:))Jinak díkis:)

WiruZ
05. 12. 2002
Dát tip
Je to pěkný... sice trošilinku občas skřípou rýmy, ale na tipa to je...* pro DemonicForce: No to si se moc nepredvedl(a) docela jednoduche vyjadreni....kdyz se ti to nelibi tak si to bud nech pro sebe a nebo to lze vyjadrit i slusne....

Smailinka
06. 04. 2002
Dát tip
Pro DemonicForce-Kurva co si vo sobe myslis ty jedna pruhovana svine!Doprdele, ja prece umim taky nadavat-to totiz umi kazdej kreten!Takze ze sebe nedelej zajimavyho a jdi vosukat nakou kravu, blbe!

Á, další hovadina do sbírky. No, co ti na tuhle kravinu říct? Stojí za hovno a je nezáživná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru