Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmatené zlo

24. 07. 2016
4
4
542
Autor
Baivioce

Za Alešovým úsměvem jsem tušil jakési nekalé úmysly, ale když jsem si na něj zvykl, tak mi začal být nesmírně sympatický. Asi to bylo tím, že jeho myšlenky mohly být temné, ale působilo to naprosto komicky. Podařilo se mu třeba pokadit zeď na svém pokoji. Kamaráda Jardu napadlo, že je to pouze simulant a tímto husarským kouskem si prodloužil pobyt v psychiatrické nemocnici, aby nemusel být na ulici. Také vůbec nemluvil ani když jste ho oslovili, pouze jednou zdravotní sestře vyhrožoval smrtí a pak jsem ho slyšel jednou mluvit s Honzou a to mluvil naprosto normálně. Samozřejmě jedna vlaštovka jaro nedělá, na Alešovi byste normálního nenašli vůbec nic. Díky bohu za takové lidi.


4 názory

Baivioce
11. 08. 2016
Dát tip

To neni úmysl, spíš nevybroušenej styl začátečníka.


Lakrov
09. 08. 2016
Dát tip

Celou dobu mi připadá, jako by to bylo napsné úmyslně neobratným slohem.  Poslední věta tomu ovšem dodává zvláštní náladu.  


Baivioce
25. 07. 2016
Dát tip

Díky :)


výborné!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru