Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod na utrpení

02. 08. 2016
6
4
609
Autor
Baivioce

V dnešní době je utrpení dostupné téměř pro každého – stačí nějakou dobu užívat benzodiazepiny a podstoupit následný absťák. Pak zjistíte, že trápit se dá v úplně každé situaci. Mohli byste se slunit na luxusní jachtě v náručí milované ženy a stejně by vám svět připadal nehostinný a krutý. Určitě byste si v tu chvíli vzpomněli na film Dokonalá bouře nebo Bílá smršť a ani na chvilinku byste nebyli v pohodě. Také by vás znepokojovala neustálá hrozba zhroucení civilizace – vždyť k tomu stačí tak málo, třeba že se lidem přestane chtít chodit do práce. Vaše žena vás sice miluje, ale jak si můžete být jistí, že vám za chvíli neuteče s Justinem Bieberem? Možná už ten světobol nevydržíte a sáhnete po prášku a pak vás nerozhodí ani telefonáty s nabídkou výhodných tarifů nebo investicí do vzácných kovů.


4 názory

Baivioce
05. 08. 2016
Dát tip

Díky :)


Whitesnake
03. 08. 2016
Dát tip

Trápit se dá v každé situaci - když se jen trochu chce, tak se to musí podařit :-)

Dalo by se napsat ne Desatero ale Tisícero pesimisty, to o té sklenici, co je způrlky prázdná.

 

Pobavilo mě a líbilo


okoloidúci
02. 08. 2016
Dát tip

:))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru