Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Optimismus

09. 08. 2016
1
1
570
Autor
Athares

     Všechny trny přestaly drásat, mám z nich radost. Ukazujou mi, jak lehce lze projít komorou srdce. Odhalily veškeré své zbraně a já vím, že víc už neumí. Znám nože, co řežou míchy, nástrahy osamělosti, nebezpečí života a díky! Díky vám si to jenom užívám a proplouvám kolem ostrých hran. Uvědomuju si, že nic neovládám. Odrážim se od stěn, veden neexistující rukou, městem z lega. Jsem připraven na to, že na nic nejsem připraven. Připravuju se leda na každou další zatáčku, cestu podél roztodivných baráčků, kde číhá všechno, čeho jsem se bál. A já z toho mám radost. Z očí do očí tomu nejhoršímu, co příjde, musím se usmívat a psát svůj příběh už ne krví do kůry stromů, ale klidnou chůzí uprostřed sněhových hromů. Užívám si bolest, protože nic dalšího už není. Nic než oslepující sníh v očích, střepy zmzrlé vody, nic než blesk z nebe projíždějící mnou. Přes kosti prochladlé lebky až k prstům u nohou zkroucených zimou. Nic víc už není než umírání. To vědomí ve mně probouzí oheň, výtrysk osvobozující lávy ze sevření silných ledů. Nic dalšího už není. Zkouška vůle, kdo se déle vydrží smát.


1 názor

Lakrov
18. 08. 2016
Dát tip

Tuhle náladu ti nezávidím. Snad to brzy přejde :-)  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru