Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spolu odcházíme

21. 08. 2016
3
5
148
Autor
kurinoha

Udělal jsem takovou mini sbírečku básniček. Jev ní sekce "pětiminutovlky". Tohle je jedna z nich.

 

Kdysi jsem dostal hromadný mail, kde někdo psal "promiňte, jsem stará, už ani nevidim c mi píšete". Tak jsem krom odpovědi ze srandy napsal i tohle. 

 

Nic jinýho než ty pětiminutovky sem dávat nebudu, jelikož mi přijdou nejlepší. Oproti těm upocenejm je na nich poznat, že nejsou vymyšlený.

Tváře naše zdobí již vrásky četné, 
záda bolí jako když sekerou do nich se tne.
Na očích dvě okna se nám usadila, 
přes ně sledujeme jak míhá se svět, má milá.

Ten rychlý hukot, jež stává se fortem
my tak či tak neslyšíme, jsouce ante mortem.
Při všem, co potkalo nás a co nás čeká,
slibuji - budu držet tě až odplaví nás řeka.


5 názorů

kurinoha
23. 08. 2016
Dát tip

Dík, Whitesnakeu. Ale nejsem žádnej intelektuální onanista. Jsem jednoduchej člověk. Když mi to jde dobře do huby, dává to smysl a není to laciný, jsem s tím spokojenej. Moc toho není.


MKbaby
22. 08. 2016
Dát tip

četné - se tne je ovšem moc pěkný rým :-)


Whitesnake
22. 08. 2016
Dát tip

Nejdřív si prostuduj něco o rytmu - říkáš, že jsi muzikant, ale příliš v krvi nemáš :-(


Gora
21. 08. 2016
Dát tip

Do zad sekera již seče

kdopak ví

kdy se krev odplaví

když tak strašně dlouho teče?


Andělka1
21. 08. 2016
Dát tip

BUDU DRŽET TĚ - AŽ ODPLAVÍ NÁS ŘEKA...děkuji i za ni...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru