Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na dobrou noc

21. 08. 2016
1
13
313
Autor
kurinoha

Další "pětiminutovka"...

 

Kamarádka napsala SMS, že nemůže usnout. Tak jsem ji tohle odepsal. A druhej den mi to přišlo dobrý, tak jsem si to uložil.

Pohodlně uveleb se v peřinách,
zavři oči a pozorůj svůj tichý dech
jak provází tě v snách
kde kráčíš bosa rosou, pod nohama mech.


13 názorů

agáta5
01. 09. 2016
Dát tip

ále, já to tak neberu, dejchám, žiju dnem, kterej právě je a vím moc dobře, co jsem zač :)) 


kurinoha
01. 09. 2016
Dát tip

To jsi hodná, agátko, ale opravdu to není potřeba. :D Aby sis tu ještě neublížila a nezjistila, že máš nevhodný vkus. :)


agáta5
31. 08. 2016
Dát tip

to musíš zavřít oči :)))  a navíc já si to zkusila... no je tam malej problémeček... pozorovat svůj dech jsem nedokázala  :))  já chtěla kuří nohu povzbudit po těch skvělých komentářích :))


agáta5
24. 08. 2016
Dát tip

nááhodou, když zavřu oči a představím si to, je mi blaze...


Safián
23. 08. 2016
Dát tip

Když už ti nejde básnění, máš alespoň vtip. Potěšil jsi.


kurinoha
23. 08. 2016
Dát tip

Je mi líto, že se pasuješ na svini, Safiáne. Neměl by ses podceňovat. Díky za komenty. 


Whitesnake
22. 08. 2016
Dát tip

Jsem rád, že jsi vůči sobě kritickej, ale v tomto případě pevně věříš, že básnička je dobrá. Není.


Safián
22. 08. 2016
Dát tip

Víc  než básnička mne zaujalo tvoje sebevědomí. Hodil jsi perlu sviním a ony to nepoznaly.


kurinoha
22. 08. 2016
Dát tip

Jsem vůči sobě kritickej, ale básnička je to dobrá. S tou kamarádkou se nevídám, takže nemám důvod se o ni starat. Ostatně skoro vše co jsem kdy napsal, napsal jsem původně někomu soukromě.


IQ nick
21. 08. 2016
Dát tip
Ta žena si tě nebude vážit!!!

příteli básnička je slabá, jako kdyby opakovala nějaký reklamní leták, přesně takhle nám to komerce a konzum leje do hlav... nevadí, chci ti ale říct pro život muže jednu veledůležitou věc: NIKDY nezvěřejňuj soukromé texty určené ženě,  té ženě to zkazí radost, a ti okolo si tě nebudou vážit. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru