Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Katova ocel

22. 09. 2016
1
4
485
Rozmarná touha
 
zastřená stydlivost
 
probouzí se kat
 
říkám mu Ubohost
 
Výraz tragéda
 
to jen srdce v rozpacích
 
když slovo zazvoní
 
sympatii v náznacích
 
když věta hraje
 
nahou hranou
 
onu břitvu ráje
 
já navzdory logice
 
páchám činy zločince
 
vůči touze tě dlouze mít.

4 názory

agáta5
23. 09. 2016
Dát tip

ta ubohost tam byla předtím?, jestli jo, tak se dodatečně omlouvám :)


Díky za reakce, je to asi trochu nesrozumitelný, zkusím doplnit kontext.. je to o vzájemný touze, kterou nemůžu naplnit (kvůli věrnosti své lásce). Mám ale nutkání se té situaci dále vystavovat a když se tak stane, jsem v totální paralýze. Možná ze zvědavosti, chuti riskovat nebo kvůli svojí slabosti.

JARUB: Věta hraje břitvu ráje, mělo asi být něco jako "Pojď se mnou.."

agáta5: Je to trošku slepenec, původně první a druhá část  byly 2 básně (jestli se to tak dá nazvat:).

Je to napsaný spíš "pocitově" - tzn. moc jsem neřešil formu (ikdyž je to volný verš) a logiku, což bych asi měl.. už pro tu srozumitelnost.


agáta5
23. 09. 2016
Dát tip

začátek je divnej.. rozmarná touha, zastřená stydlivost...  celkově spíš usekaný cosi, co ve mně nic neprobudilo ... páchám činy zločince? Tím, že máš touhu? tedy asi jsem nepochopila ...


JARUB
22. 09. 2016
Dát tip

Pasáž v druhé části od výraz tragéda po onu břitvu ráje je takový divně pospojovaný a pro mě nesrozumitelný. Věta hraje břitvu...????

Jinak první část mě docela zaujala a závěr se mi líbil - poslední tři řádky pěkné...

Celkově to ve mně vzbudilo smíšené pocity, zároveň mě to zaujalo a zároveň mi to přijde takové nezralé.... určitě piš dál... nepíšu, že by to byl pro mě děs nebo že by se mi to nelíbilo... a jiní mají určitě další názory...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru