Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlodníček 36
Autor
Kočkodan
33 názorů
My dva se v názoru poněkud lišíme – pro mně jsou nejhezčí hesla ta od baziliška k volánkovi. ;-)
Ne - vidím,že ses do svých komentářů zase velmi rychle a úspěšně vpravil. Ted' právě na jeden takový komentář čeká můj "Gellnerovský lokál ". V tom lokále je bez tebe nějak mrtvo.
Jsem ráda,že se mi podlouhé době v seznamu zase zobrazil tvůj nick a těším se,že s tebou zase bude veselo,jak bývávalo. Po dovolené ?
A kdy zase zveřejníš něco jako je tohle ? Tip.
Teď ses ale prozradil
že nejsi z džungle větvofil
Ty nejsi zvíře? To je děs!
A že do pekla jsi zrovna vlez...
Ještě jedno řekni,
to se sluší,
čerti mají v těle
duši?
Kočkodan - pohledný obyvatel Kodaně a okolí, ( zvláště oblíbený v expresi Durman Kočkodan )
...je zvláštní, kolik duší v netušení touží po dosažení singularity
CarverIsBack2
04. 01. 2017Pobavilo. :) /*
Evženie Brambůrková
28. 12. 2016Dovolila jsem si zasmáti se, i když jsem dostala několik dárků. :-))) /T
Květoň Zahájský
28. 12. 2016Skvělé jak o vždy. Singulár a přímotop jsou moji favorité.
Přímotop mě rozesmál - ten je totiž přímo pro mě, jako pro "poloplavce", který se bojí hloubky :-))). Líbí se mně singulár, volánek, durman, ale i další :-)))***. Díky za přání :-)))
Karpatský knihomoľ
27. 12. 2016:-)
aleš-novák
27. 12. 2016už vidím údiv doktora na pohotovosti, když mu pacientka sděluje, že si zlomeninu způsobila příložníkem...
Jako věčnou plavajznici mne zvláště potěšil přímotop:-)))...díky za přání:-)