Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možnost současnosti

07. 03. 2017
1
3
405
Autor
Strill

Neřekla bych, že se jedná o úvahu jako takovou. Někdo by to mohl označit za povrchní, ale povrchní je pouze ten, který se nad povrchností nedokáže hluboce zamyslet.

 Současnost je slovo, které můžeme napsat, které můžeme vyslovit, ale jeho pravý význam postrádá existence. Protože TEĎ je již minulostí a každé slovo, které je předčítáno buď v duchu nebo nahlas je už jen vzpomínkou. Současnost se nedá nijak vyměřit. Není to časový údaj. I sekunda je z poloviny minulostí, jež proběhla. Současnost není tedy úsekem, ale spíše možností změnit budoucnost a dát neměnný tvar minulosti.


3 názory

Lakrov
10. 05. 2017
Dát tip

Hezké zamyšlení nad záludnostmi jedné ze sedmi základních fyzikálních veličin a jejím průmětu do lidského vnímání a vyjadřování.

P.S. Před ...nebo nahlas... v tomto případě nepatří čárka, nebo naopak patří i před ...je už jen..


Strill
10. 05. 2017
Dát tip

Děkuji. :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru