Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přejdu na druhou stranu [1/2TOVAR]

22. 04. 2017
0
1
52

Opakujte po mně: Naše předsudky jsou jen důsledkem systému, v němž funguje náš mozek. Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. Přemejšlel jsem o tom celou cestu po debatě domů z kina a vypočítal, že je to o utkání přirozenýho, upřímnýho rasismu cikánů proti alibistickýmu, zbabělýmu, nepřiznávanýmu bílýmu rasismu. Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. Jak byste se s tim srovnali vy? Že žijete mezi svejma nepřátelama? Že vaše rodina, že vaše blízký, že každej, koho znáte, je váš nepřítel? Ten z druhý strany. Ten, kdo stojí proti tomu, co PRO VÁS bylo vždycky samozřejmý. Proti vám!? Kdybyste věděli, kdybyste každej den viděli, že každá snaha urvat si pro sebe převahu samozřejmý obecnosti anebo správnosti anebo vědoucnosti anebo oprávněnosti anebo nezávislosti vašeho osobního názoru z vás dělá stejnou omezenou manipulativní arogantního kurvu, jako jsou vaše nepřátelé, jak byste se s tim srovnali vy? Opakujte po mně: Jen tupá, nemyslící ovce se nechá manipulovat médii a věří, že všechno, co vidí v televizi, je pravda. Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. Mohla by se menovat Jak se dal Luděk k nacistům. Byl jednou jeden kluk, seznámili jsme se přes Michala, dělali spolu na směně a docela jsme si rozumněli, Luděk nebyl ten klasickej mačokokot, všichni tři jsme jezdili do Národního na operu, chodili do čajovny a mluvili o filozofii, Luděk si pak koupil Lévinase a jednou mi dal přečíst knížku, co napsal Adolf Hitler, o válce nacistů s mutantama, na konci musej použít atomovku, ale naštěstí se jim podaří zachovat geneticky čistý jedince, který pak pošlou do vesmíru založit čistou civilizaci a když jsme jednou jeli vlakem z Prahy, přistoupil vyholenec s českou vlajkou na rameni, podávali si ruce a poplácávali se, měl jsem z něj tiky a adrenalin jako na padáku, byl to strašně hezkej člověk. A přitom skromnej. A čestnej. A přemýšlivej. A jemnej. Neumim si představit, jak někoho mlátí. Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. Já sám vim nejlíp, že je to blbost, dyť je znám. Kdyby blázni byli bezproblémový, kdyby byli jako vostatní lidi, nikdy by žádnou diagnózu nedostali, ta znamená jenom to, že jejich chování nezapadá do obvyklejch mezí normality. Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. "Ten hnědej, s tim Hitlerem, poprosim." "Tenhle?" "&hm." "Dobřé, třistadevadesátdevět, poprosím." "Můžu kartou?" "Určitě." "Fajn. Děkuju vám." "Děkujemé. Nashledanou." Opakujte po mně: Přejdu na druhou stranu. Když de proti mně banda vlastenců, taky přejdu na druhou stranu.


1 názor

Tohle neni moc komunikativni, asi zacnu znova.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru