Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChybíš mi.....
Autor
Vlastina1971
Chybíš mi,jsi mi tak vzdálený,i když blízsko tě mám....
Někdy stýskat si i začínám.......
V tiché melodii beze slov.
Pak slzy beznaděje stékají.
Na polštář.
Sama nevím proč?
Tak slzy utírám a začnu zase básně psát.
A i když jsi má láska,mám tolik tě ráda.
Jsem jako poutník hladový,co bez tvé lásky strádá....
Jsem jako růže,co dávno neznáš její vůni.
Jako rety,co jsi už dávno...
Zulíbal.
Jako dohasínající oheň.
Co touží,pod tvými doteky....
Vzplát.
Jako mrazivý led....
Co chce....
Tát......
6 názorů
Vlastina1971
10. 05. 2018Děkuji za kritiky,ale každý se vyjadřuje způspbem sobě vlastním,tak jako já.Myslím si,že jen básníci bez fantazie hledají na vše pravidla,nebo nějaké normy jak to má být.....já je nehledám jsem svá a ty,které svými básněmi oslovím,ani nebudou čekat,že bych se stylizovala do nějakých škatulek.ale i tak děkuji za rady,myslím si,že pokud bych smýšlela stejně jako vy,také byste ode mě podobné dostali zase k vašim dílům.
A2a2a ti moc dobře poradil...v jednoduchosti je krása...včera třeba dala na hlavní stranu verše Diana nebo Marcela K. - něco takového bych ti radila zkoušet...
Vlastina1971
03. 10. 2017Díky za vaše kritiky.....co víc dodat???
Richard Hrob
30. 09. 2017Myslím, že a2-ka to řekla všechno....
gabi tá istá
24. 09. 2017súhlas s a2a2a
Ty jsi touto básní vyjádřila své upřímné pocity, ale z hlediska formy to nestačí. Čtenáři kteří hledají v básních více než prostou zpověď, si nejspíš řeknou, zase nějaká uplakaná holka. Tvé téma je nepochybně blízké každému. Avšak, abys zaujala jiné, musíš volit jazyk bez zbytečně silných až klišovitých slov, nebo musíš to téma pojmout nějak jinak. Kdybys těmito slovy, které píšeš v této básní měla vyjádřit své pocity milému přímo bez této mezihry na Písmáku, nejspíše by jsi to řekla úplně jinak, mnohem prostšími a tím pádem i věrohodnějšími slovy. A tím pádem by v tom bylo víc emocí a toto je i základem dobré básně.