Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnaha porozumieť a odpúšťať
Autor
gabi tá istá
hovoríš mamuška
naznačíš dlaňou vedľa seba miesto
akoby razom niekto z teba vyhnal zlo
ponúkam niečo
na čo máš práve chuť
znova sa čítame
hovoríš s úsmevom
zakrátko
hnev zakalí oči
spojenie je prerušené
cez mútne nevidno
nemôžeš utiecť
nahrádzam ti nohy
za to si ma malá mala rada
dnes neznášaš
13 názorů
gabi tá istá
29. 09. 2017pozdravujem, Čudlo
aleš-novák
29. 09. 20178h: dobré dílo přitahuje dobré čtenáře...:o)
najskôr som čítala kapitolu *Nedonosenej, vidím, že komentár pod ňou by sa hodil aj sem, len by som mala rozšíriť okruh - okrem Aleša je skvelý čitateľ a komentátor aj Kočkodan, srozumění, quíčala, Umbratice...
mám z toho radosť, že si Ťa našli tí správni :)
P.S.: prepáč, že nereagujem na napísané...nechcem sa opakovať, môj názor dávno poznáš...každý by potreboval svoju gabi:)
aleš-novák
29. 09. 2017jen ti oplácíme dojetí...:o)
Kdybys nebyla drsňačka,nezvládla bys to co zvládáš.Taky jsem si o sobě myslela,že jsem drsňačka,ale mám se co učit.
gabi tá istá
29. 09. 2017vy ma chcete dnes dojať?! ako som alešovi, písala, som drsňáčka, nepodarí sa vám:)
Umbratica, vážim si, veľmi!
Myslím si o sobě,že jsem velmi trpělivý člověk,ale nevím,jak bych obstála na tvém místě. Asi bych neobstála. - Člověk si může tisíckrát opakovat,že to zlo,o kterém píšeš,pramení z bolesti,z nemohoucnosti,ze vzteku,který přináší bezmocnost...K tomu,co ale musíš prožívat,je určitě potřeba mít přímo "svatou" trpělivost,jak se u nás říká.
"Tím třetím,",o kterém mluvil psycholog ,bychom možná mohli být my,někteří tady na Písmáku. - Vím,že je to strašně málo.ale i to málo je lepší než nic. Tip.
gabi tá istá
29. 09. 2017jejej, to sú také pekné komentáre! aj Ľuboško sa prekonáva
ďakujem vám - kočko, kví a aleš
aleš-novák
29. 09. 2017malířka drobných zastavení...přesně...