Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlodníček 39
05. 11. 2017
20
28
2431
Autor
Kočkodan
Baťovec – přitakávač
Buchar – muž na cestě z hospody (po větší konzumaci)
Bucharin – viz výše
Depilátor – muž na cestě do hospody
Charita – zadávání lukrativních jízd řidičům taxislužby
Kalupinka – žena se střevními potížemi
Kujón - kovář
Populačná explózia – prudký nárůst zájmu o moderní hudbu na Slovensku
Přechodník – i v důchodovém věku aktivní Psohlavec
Štěpná reakce – zabití v afektu sekerou
Úplavice – standardní součást interiéru mučírny
28 názorů
Rovnez povedene. Predchozi (tedy nejnovejsi) sestava byla vsak zdarilejsi. Z ciste subjektivniho hlediska.
Má to vubec cenu, psát dekovný komentár rozsekané ctenárce? No, pro vsechny prípady - dík. :-)
Na začátku nejsou uvozovky, vyskytuje se i smajlík, takže to vypadá na pochvalu. Díky. :-)
ak dovolíš, to použijem s tvojim kopyrajtom, tak mi napadlo, ten depilátor, depylátor, je mekký odpilovač
Jirko promiň, ale já si to prostě nemůžu odpustit – díky. ;-)
A drobná porodnická vsuvka: Na tvůj svátek jsem opustil maminčino bříško.
Adresu tvého nového přítele mi prozrazovat nemusíš, ale aspoň křestní jméno...
(To byl jenom humor, já vím, že píšeš o posilovně. )
Patricie díky za výrazný komplimentový komentík. Znám Kočkodana, respektive Luboše mnohem víc, takže si myslím, že si ho v takové míře ani nezaslouží. (smajlík s lehkými stopami špatného svědomí)
patricia w.
28. 11. 2017jako vždy - nezklameš! :) dík za to, že jsi takový, jaký jsi :)
Jste vy ale kujóni – vždycky nějak vyčíhnete, že by moje dílko stálo za přečtení a kladné okomentování. Já vám za to všem bez výjimky dokonce i děkuji.
*****
Taxikář Stanislav Bucharin měl výbornou náladu. Šejkovsky vyhlížející zákazník před několika minutami provedl charitu svým přáním, dostat se z pražského letiště do Seredě za hodinu, a sliboval při dodržení času tučnou prémii. To pro kujóna Standu, vnuka baťovce a syna dělníka u bucharu (jenž byl mimochodem za štěpnou reakci na tchyni odsouzen k peněžité pokutě 5.000 Kč, nepředstavovalo žádný problém. Za volantem si vesele pohvizdoval a stačil současně i vyzkoušet nový depilátor na odstranění chloupků v podpaží. Pán na zadním sedadle se postupně rozpovídal o důvodu návštěvy Slovenska. Prý byl požádán vládou, aby se postaral o populačnů explóziu. Nejen tato dvě slova řekl slovensky. Hovořil poměrně dobře jazykem země své nové mise, bohužel však používal všechna slovesa jen v naprosto nevhodných a těžko srozumitelných přechodnících.
Řidič neměl ani tušení, že se mezitím zase stala doma z jeho manželky kalupinka. Zřejmě další nakažení úplavicí , kterou si tato prodavačka vlahůdkách každým rokem minimálně jednou z pracoviště přitáhne, ale před svým chotěm umně maskuje.
Květoň Zahájský
06. 11. 2017Kalupinkááá! ☺
Evženie Brambůrková
05. 11. 2017Dokonce si na mně vyloudil i úsměv. /T
Jedno lepší než druhé, nejvíc asi Kalupinka, Kujón a Přechodník :-))) TIP
aleš-novák
05. 11. 2017Sˇminka - předmět doličný...