Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev násobcích
Autor
atkij
sypeš mi do stopy
jak zvěři zrní
když sousto dýchá si pod sněhem
dusané dalším i v bezbřehém
otisku v otisku
tak opatrní
plašíme doteky borovic
větvičkou z klobouku
kde pírko sojčí
probarví životem vybledlé
zasáhneš s tou druhou od vedle
jakmile honěná pocity trojčím
učím se od tebe nechtít víc
nestačí dívat se do očí laně
hledat svou ztracenou sadalsuud
jen jak dřív zůstává doposud
že když mě pohladíš
i nečekaně
vrátím ti
v násobcích polovic
20 názorů
Nikdy nevyhovíš svými verši všem,atkij, ty máš ale dobře našlápnuto. Myslím,že tvoje básně jsou komunikativní a ty sama ráda mluvíš s lidmi a to je důležité. Píšu poměrně dost kritik,pokud mi to čas dovolí,a nemohla jsem si nevšimnout,že nejrychleji zaniknou ty nicky,které ani neodpoví na dobře míněnou kritiku. Asi nejhorší je myslet si o sobě,že jsem tu proto,aby mě druzí jen chválili a obdivovali mě.
atkij,
vázaný verš může mít různé podoby,onu moderní,jakou používáš ty,nebo onu klasickou,jaké se většinou věnuju já. Odezva čtenářů ti vždycky řekne,jestli jdeš po správné cestě.
Jsem ráda,že Lnice a lawenderr už nesou jediné, kdo si tady hraje s rýmy a rytmy a kdo se snaží vázaný verš přizpůsobit dnešku. Taky jsem kdysi psala podobně,momentálně jsem,co se vázaného verše týče ,"klasik".- Tip.
Whitesnake
14. 12. 2017Skutečně zajímavá autorka vázaného verše
Lnice, jsem ráda, že napřiklad tahle má vlídná pár lidiček oslovila. Před Vánoci nějak nedokážu sakrovat:)
Tvěho komentu si velice považuju. Díky moc.
moc se mi líbí* už jen první sloka maluje nevšední obrazy, plyne mi tak snadno a přitom zvláštně, ani bych si nevšimla, že jsou to vázané verše, kdyby nebylo napsáno...zajímavá, krásná...
Tohle je ozvlášť vydařené - i s pírkem sojčím
jakmile honěná pocity trojčím
Hm, Jitko, za mne - matematickomyslivecké vydařené dílo se špetkou soli...