Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlaneta robotů
Autor
Danny
10 názorů
Roztomilá dětská "pornografie" (což neber jako urážku, bývají tak oznácovány i oblíbené a vkusné TV reklamy). Má to hezký nápad, takže ty dětské výroky nelze považovat za zviditelňování se za pomoci zneužívání dětí :-)
Plus upozrnění na pravopis (aby byl text ještě přehlednější): ...jakto že jsi tedy tady a ne na planetě robotů?... ## oddělit ...jak to... a doplnit interpunkci čarky před že a před a) Tip.
Z dětského pohledu na svět se dá načerpat nepřeberné množství podnětů. Sám toho využívám, proto plně chápu Tvé pohnutky.
Ale je to přeci jen kratinké, rozhodně by to šlo rozvést do delšího literárního útvaru...
Roboti už jsou všude. A tohle si museli povšimnout jen děti. Dospěláci mají rezervy ...musím se nad sebou zamyslet. Pěkný mini.
Oskar Koblížek
13. 03. 2018Děti mají často logiku, proti které se prostě nedá protestovat... Milé a úsměvné. :-)
to má logiku :) bych řekla ezotericky, že si malej pamatuje svůj minulý život :)) ale jo, dám ti tip za pointu :)