Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzplanutia o čosi viac zrelých
Autor
gabi tá istá
tínejdž ohŕňajú nosy
nad jesennou láskou
snáď sa ešte nemilujú
fuj
možno neskôr
čo ich pobúrilo
bude povzbudením -
s popísanou tvárou
všetko nekončí
28 názorů
:) ježkovy voči, jste na tom hůř jak za komunistů!!! co nás ještě čeká? :(
gabi tá istá
04. 04. 2018aleš mal pravdu! na Slovensku je cenzúra a ja naivka som to brala ako dobrý vtip
Kronerovej sa ušla soška Českého leva za najlepší ženský herecký výkon v hlavnej úlohe. Zdá sa, že filmoví kritici ju ocenili aj za to, že sa v snímke Baba z ľadu dala nahovoriť na pikantné scény. Slovenskí diváci však o Zuzanin sex s kolegom Pavlom Novým pred kamerami prišli. Telerozhlas ho totiž na Veľkonočný pondelok skrátka neodvysielal! „Je normálne, že RTVS vo filme Baba z ľadu vystrihla sexuálnu scénu?“ búril sa na sociálnej sieti divák David.
aleš-novák
03. 04. 2018aha, jiná kritéria...tím se to dá vysvětlit...:o)
gabi tá istá
03. 04. 2018nie, žeby mi tam chýbala! takto to bolo akurát
gabi tá istá
03. 04. 2018skôr máme na Slovensku iné kritériá na erotické scény :)))
aleš-novák
03. 04. 2018že by to na Slovensku cenzurovali? :o)
gabi tá istá
02. 04. 2018aleši, práve som dopozerala na STV1 Baba z ľadu, celý čas som čakala na erotickú scénu so Zuzanou Krónerovou a nedočkala sa...pekne si si zo mňa vystrelil :), ale nevadí, dobrý film to bol aj bez nej - bez tej erotickej scény, výborné herecké výkony...
gabi tá istá
16. 03. 2018vďaka, Lenka
gabi tá istá
15. 03. 2018vitaj v klube, Čudlo :)
gabi tá istá
15. 03. 2018s radosťou som si prečítala všetky vaše príspevky, usmievam sa
Nejlepší mladé dezorientovat a uvést do zmatku.Vášnivě se líbat před Krematoriem. Nebo si s nimi měřit mládí na Petříně, v bludišti křivých zrcadel. (Ať vidí, pokřivenost pohledu) Nebo se jen tak zběžně zeptat potomků, jestli jako já, taky chodí na "ostro?"
Zajímavé, že sem nesložil poklonu někdo z písmáckého mládí:-), jen my, a popísanou tváří...
Ta Bába z ledu byl skvělý film, i pro ten konec...
Pro mladé ta scéna možná byla nechutná, ale co ti ještě můžou vědět. Proto taky tobě, Gabi, za báseň skládám poklonu.
aleš-novák
15. 03. 2018to oslovování bylo v afektu...:o) celkově je ten film právě o takové "jesenné" lásce...happyend sice není úplně americký, ale za skouknutí to stojí...
už to bylo i v televizi, tak se to možná dá najít i v nějakém čt archivu...:o)
no mladí říkali, že je to nechutný a moje kolegyně v práci (60let) taky... já to neviděla... prý se láskyplně oslovují "pičusi" ... tak nevím :)))
aleš-novák
15. 03. 2018jesenná láska...:o) Zuzana Krónerová (65) ve filmu Bába z ledu dokonce hraje erotickou scénu... hodnocení asi závisí na věku diváka...:o)