Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedouble triolet nejen o slovech
Autor
atkij
1.
slovaslovaslovaslova
a my dva v nich ztracení
za očima jáma lvová
slovaslovaslovaslova
vaslo zuby zacení
habaďůra pravdu schová
slovaslovaslovaslova
a my dva v nich ztracení
2.
slova slova tajná slova
brzdou krku lapená
(pod hrudní kost touha klová)
slova slova tajná slova
chtějí křiknout chlape na!
hledej v třetím … od maslowa
slova slova tajná slova
brzdou krku lapená
16 názorů
Tvé dedukce jsou unikátní, fakt mě baví uvidět nové rozměry očima čtenáře.
Děkuju, Tony.
.....na tak já tam spíše vidím babu, jak toho skorosvého vybízí. pokud jen slovy, může to být k uvzdychání impotentní, ale já jsem sebekritický, vzpomenu-li si na 20.....
druhá je výborná
Lnice, díky za "připletení se" :) Potěšilo mě.
Pravda, pravda, i mé další vnitřní i vnější podporující a radící oči to vidí podobně. Kratší forma je lepší:)
A o tom času mi povídej:)
super.-) hrozně mě to motivuje myslet tripletně.-) tak se těším, že ze mě něco podobného taky vypadne.-) jen kdyby toho času bylo víc.-) tri pleť, prosím! a k tomu ještě musím dodat, že ten tvůj první tripletový pokus, byl podle mě příliš dlouhý, teda ta opakující se věta, říkala jsem si, že to musí být něco kratšího a tady už je to kratší a mnohem líp to poskakuje.-) bezva!
Ach tyhle rébusy, to je něco co fakt nemusím (nebo spíš nemůžu:-)
takže vaslo něco jako atkij..?
R.L. se asi nekoukl na Maslowa
Triolety si tedy zrovna moc nedávám stejně, jako miniatury. Ale teď mi to k snídani docela bodlo. Nasypal si do očí, jako do jogurtu "mysli." Slovaslovaslova nápaditánápaditá.
Nejvíc překvapilo vaslo /než mi to došlo, četla jsem veslo či máslo, ale i na maslowa došlo:-)))/
Hrátky - a vydařené. Dobře, žes odbrzdila.