Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČudné otázky dospelých
Autor
gabi tá istá
koho máš radšej
mamičku alebo otecka ?
babku
vyhŕkne bez rozmyslu
teta s mamou
vybuchnú smiechom
zahanbené dievčatko
pozerá na špičky
nerozumie
babka je prvá
koho vidí po prebudení
umýva jej rozbité kolená
drží ju za ruku
keď strapatá čierna panička
vo sne znova po nej hádže
obrovské nožnice cvakane
15 názorů
gabi tá istá
31. 03. 2018mamine kamarátky, mnohé, asi to bolo vtedy v móde :)
Kdo tu blbou otázku položil, taky strapatá černá panička? Tyhle otázky jsem nesnášela
gabi tá istá
31. 03. 2018áno! tak im treba :)
gabi tá istá
30. 03. 2018ste skvelí! ja vás chápem, kluci...ale až budem babičkou, tak sa asi zbláznim od strachu, keď uvidím mňočka na strome :)
Tak to Ti je - budoucí babičko upřímně přeji. Ta jejich pozitivní energie je u dětí úžasná. Když jsem s nimi, tak omladnu deset let a když odcházím, tak jsem z nich totální fyzická ruina. Po obědě jsem z mńoučkem na zahradě vylezl na velikou třešeň a "šmírovali" spolu dalekohledem ptáčky a v okně jeho maminku. Blbě jsme se maskovali a ona nás zahlídla. Dostal jsem vyhubováno, že s klukem lezu na stromy a učím ho takové věci. Zjišťuji, že ženy vůbec mužský svět nechápou.
gabi tá istá
30. 03. 2018:) mňoučatá sú skvelé...až raz budem mať ja - vnoučata, budem im hovoriť mňoučata...mňoučka a mňouček, ďakujem!
Babičky to mají jistý. Mňoučata mají na rozmazlování. Trefně popsané, Gabi.
gabi tá istá
30. 03. 2018Ľuboško , desať smajlíkov a hviezdička, len neviem, čo na to Aleš a Jarko, že berieš ich mená nadarmo...aby ťa za to nepotrestali a nedali ti pomodliť sa Otčenáš :)
gabi tá istá
30. 03. 2018rada som vás tu stretla, aj na Veľký piatok - Irča, andělka a Jarko :)