Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrázdniny
Autor
Santi€
Ke snídani rohlík od Wilka
odvykla jsem
tolika maličkostem
dítě bere za ruku mě:
pojď se mnou
touhle pěšinou
najdeme zarostlé ohniště
od návsi cvrdliká
amplion zmrzlinového vozu
šlehačka mraků se téměř nehne
22 názorů
Ach tak. Vlastně nevím, asi to mám zažitý malohanácký kolokvialismus, který mi prostě sedí k té (dráždivé) monofonní reprodukované melodii...a výraz mi ladí k prázdninové atmosféře na venkově :-)
aleš-novák
01. 06. 2018akorát nevím, jestli to cvrDlikání je umělecký záměr nebo brněnský dialekt...? :o)
Drazí, díky za čtení! K připomínkám - takhle to bylo s loňským návratem do krajiny dětství, ponořila jsem se krátce do nostalgické nálady, načež mě z ní děti vytrhly, aby ony byly mými průvodci. Od Wilka - odvykla je drobná slovní hra, proto také ten slovosled...a jak jinak vystihnout melodii přijíždějící žluté dodávky Family Frost? Těší mě, když se dozvídám, jak jste si dokreslili.
alešu, báseň by měla sednout hned, ale je fakt, že já s pomalým vedením, musím někde i třikrát :))) ty to máš od boha, pochopíš hned, ale co my pomalejší, no?
aleš-novák
01. 06. 2018to je podobné, jako když se řekne "musím toho ještě tolik stihnout..." přeci...:o)
v tom případě bych prohodila slovosled a dala jako první - odvykla jsem tolik maličkostem a pak psala dál... ale rozumím, jak bylo myšleno... jen jsem klopýtla taky :)))
aleš-novák
01. 06. 2018pěkně zastavený čas...
nevybarvené omalovánky? no právě, každý si je může dobarvit podle vlastní fantazie...
Jeff Logos
01. 06. 2018Působivé.
Whitesnake
01. 06. 2018zajímavé, musel jsem přečíst víckrát, ale působí to na mne... jen to "cvrdliká" mi nesedí
rejpalka agáta se ptá.. cože jsi odvykla tolika maličkostem? u jednoho rohlíku? nebylo by lepší odvykla jsem vychutnávat maličkosti - nebo tak nějak, tolika je tam divný - když mluvíš jen o jednom rohlíku...
druhá je fajn